Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault DDT2000 Baza błędów

autosuper 24 Sty 2011 11:23 720844 838
  • #271
    Sobczyk
    Poziom 11  
    Kolego aliass postaraj się wykorzystać informację zawarte w tym poście
    Może popełniasz błąd przeanalizuj może coś źle robisz ?
  • Relpol przekaźniki
  • #272
    aliass
    Poziom 9  
    yarocz napisał:
    Po kolei:
    1) Instalujesz kabel
    2) Konfigurujesz kabel zmieniając dwie rzeczy:
    - zmieniasz COM na COM1 lub COM2 lub COM3 (zdecydowanie najlepiej na COM1)
    - zmieniasz Czas opóźnienia z 16 na 1
    3) Instalujesz
    - msxml3
    - vbrun60sp5
    4) Instalujesz tylko !!!
    - DDT2000 2.3.0.1 Full Setup
    5) Podmieniasz DDT2000Data na c:
    6) Kopiujesz DDTregisterinfo.dll do c:\ProgramFiles\DDT2000\
    dll i zastępujemy istniejący.
    7) Podmieniasz pliki z tłumaczeniami jeśli chcesz
    8) Uruchamiasz DDT2000 nie Light i skonfiguruj połączenie COM
    klikasz w " CONFIGURATION " , " Diag Port "
    https://obrazki.elektroda.pl/8436777800_1295731000.jpg
    Potem zamykasz DDT2000 i uruchamiasz DDT2000-Light, powinno wszystko działać.

    Prostszej instrukcji to sam bym nie napisał...
    Cały czas tak robiłem i powtórzyłem po raz kolejny wszystko wg. tej instrukcji.
    Problem dalej nie rozwiązany :bad-words: Spróbuje Jeszcze zaktualizować IE do wersji 8, bo wcześniej próbowałem na 6. Jeśli to nie to, to może wina kabla (sterów).
  • #273
    Mael_
    Poziom 10  
    Mam podobny kabelek, jakie sterowniki instalowałeś ? z dołączonej płytki ? czy pozwoliłeś żeby windows zainstalował swoje sterowniki ?
  • Relpol przekaźniki
  • #274
    djkevin
    Poziom 2  
    Witam, proszę o pomoc:
    Przedstawiam poniżej log z ddt2000 z skanu Laguny I ph II 99r. 1.9 dti

    No failure detected
    ABS-VDC - No device definition in database, unable to detect failures
    ECM - No device definition in database, unable to detect failures
    UCH - No device definition in database, unable to detect failures

    --------------------------------------------------------------------------------
    ^ Function : ABS-VDC - Name :
    No device definition in database, unable to detect failures
    ^ Function : ECM - Name :
    Part Number Diag. Version Supplier Hardware Soft Version Calibration Features Ident Format
    7700114354 $04 037 0000000000 00CA 3540 1608 6C2E09 98

    No device definition in database, unable to detect failures
    ^ Function : UCH - Name :
    Part Number Diag. Version Supplier Hardware Soft Version Calibration Features Ident Format
    7700421261 $00 133 7337150701 8065 0108 0000 000000 02

    No device definition in database, unable to detect failures

    Dodam, że nie mogę skasować błędów po przekręceniu stacyjki,przy wyłączonym silniku.
  • #277
    Mael_
    Poziom 10  
    Wygląda jakby ddt2000 nie mogł się połączyć (problem z kablem) i możliwe że coś z baza masz nie tak. Pytaleś może czy ktoś z takim samochodem się połączył przez ddt2000?
  • #278
    djkevin
    Poziom 2  
    nie pytałem czy komuś udało się połączyć z podobną wersją auta. Wydaje mi się, że kabel jest sprawny a brakuje w bazie kodów do mojej wersji. Dziś spędziłem trochę czasu w aucie, próbując podłożyć xml z ECU który pozwoliłby cokolwiek podziałać. Efekty był taki że klikając na monitorek w ddt2000 light wciskając play i rejestrowanie cześć informacji się pojawiła. korzystając wcześniej z starszej wersji bazy błędów miałem podobny problem. Aktualizacja do 400 mb nic nie zmieniła.
    Czy ktoś miał podobny problem z połączeniem? Przypominam:
    Renault Laguna I ph II
    rok 1999
    1.9 dTi 72 kW
    Komputer w aucie BOSH
  • #281
    kubanita
    Poziom 1  
    witam,
    mam następujący problem:
    Podłączyłem swoją megane 1,6l 16V coupe 1999r
    Wszystko ładnie pięknie wykrywa poza jednym... AirbaGiem
    Wyskakuje mi coś takiego:

    No device definition in database, unable to detect failures

    Baza danych "zajmowane miejsce na dysku 406MB" więc baza chyba ok, w czym może być problem?
  • #282
    PawelElectro
    Poziom 9  
    mory1971 napisał:
    poprostu ddt nie obsluguje laguny 1 poza jednym sterownikiem w benzynie .pozostaje ci clip (najlepiej oryginal ,chinskie podroby tez stwarzaja problemy w dti) albo emulator skrzynki xr25.

    polecam strone:
    http://renaultlaguna.pl/forum/Programy-Diagnostyczne-f137.html

    http://en.calameo.com/accounts/22320


    Jak to nie obsługuje ??
    Sprzedawca na allegro zapiera się, że interfejs z programem DDT2000 będzie działać z laguną I ph II DTI 1999.
    Czy ktoś z forumowiczów podłączał pod DDT2000 Lagunę I ph II DTI czy to jednostkowy przypadek ??
  • #283
    jackthenight
    Poziom 12  
    Bo sprzedawcy na allegro tak naprawdę g..o wiedzą.
  • #284
    Sobczyk
    Poziom 11  
    Jeśli chodzi o oprogramowanie do interfejsów, to nie jest tak dobrze
    Sprzedawca na allegro sprzedaje ci interfejs ,oprogramowanie jest tylko dodatkiem ,za które nie ponosi odpowiedzialności (najczęściej darmowe programy)
    O ile płytka jest dobrze nagrana,
    Możesz dostać płytkę wadliwą i nie uruchomisz wszystkich opcji programu
    Od dostawcy otrzymałem odpowiedź ,szukaj informacji na forach !!!!!!!!!
  • #285
    PawelElectro
    Poziom 9  
    Czyli dla laguny I ph II dti pozostaje clip czy to kwestia bazy danych ??
    Może gdzieś na rosyjskich forach laguny są. Na ruskich forach jest prawie wszystko ;p
  • #286
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #287
    autoas
    Poziom 42  
    Bo nie masz interfejsu CANowego - tak mniej więcej
    Nie wybieraj ALL tylko wybierz jeden moduł i skanuj
  • #288
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #289
    aliass
    Poziom 9  
    U mnie dalej problem nie rozwiązany. Za nic nie potrafię się połączyć z kompem. Nie wykrywa żadnego Ecu (scenic 1 ph1) i kropka. Poddaje się. Aktualizacja IE do wersji 8 nic nie dała. Spróbuje jeszcze na innym lapku jak go najpierw od kogoś pożyczę :/
  • #290
    phillantrop
    Poziom 11  
    Witam, jestem po zakupie i instalacji interfejsu i programu DDT2000 - wszystko dziala poprawnie ale nie potrafie sprawdzic czy program laczy sie z autem - nissan micra k12, jak w tym oprogramowaniu sprawdzic czy polaczenie jest nawiazane i czy jest poprawne?

    dodam ze dla smaczku wszystko jest zainstalowane na wirtualnej maszynie win xp z programu pararells odpalonym na macbooku.
  • #291
    izydor84
    Poziom 2  
    Witam

    Na wstępie chcę wszystkim podziękować którzy poświęcają swój czas by pomóc innym z takimi problemami.

    Z tego co wyczytałem w tym temacie coś kiepsko jeśli chodzi o DTI a takie posiadam mianowicie: Megane coupe 1.9 dti 99r.

    I tak Zakupiłem kabel, zainstalowałem DDT 2000 z bazą 405 Mb i tak:
    wyszukało mi: abs, air bag, clima i ecm, z tym ze tylko clima ma nazwę.
    reszta wynika to chyba z protokołu i aby to sprawdzić trzeba go zmieniać?
    Bo tylko klimatyzację mogę podejrzeć na monitorku.

    Jeśli chodzi o ecm to (mój błąd) robiłem wszystko na odpalonym silniku wiec chyba to jest problem?

    I moje pytanie jest takie czy ktoś z podobnym autem, lub silnikiem z podobnego rocznika robił co kolwiek?

    W najbliższym czasie mam zamiar powalczyć i podzielić się co udało mi się osiągnąć. Ale jeśli w bazie nie ma np moje ecm?
  • #292
    wiorekw
    Poziom 13  
    Też mam Megane 1.9dti 99r. Ten sam problem, no device definition in database. Chyba nic z tym nie można zrobić, widocznie nie ma tego w tej bazie 405MB. Sam próbowałem już chyba wszystkiego. Kabel zwykły VAG-KKL. W Clio 1.9 dti 01r. mogłem połączyć się z silnikiem i pokasować błędy. W Megane niestety nie.
  • #293
    luiggi
    Poziom 10  
    witam mam lagune 1Ph2 i program sie łączy i wsio chodzi ale nieznam francuskiego a potrzebuje zrobic reset sterownika PB i niewiem czym , lub chociaż adaptacje silniczka krokowego ( po wymianie mam na ssaniu 2 tys obr) pomoze ktos ?
  • #294
    ulon
    Poziom 2  
    yarocz napisał:
    Plik DDT2000data powinien mieć 405MB.

    " Proszę o pomoc w znalezieniu nakładki na lighta "
    O jaką nakładkę chodzi?
    Jeśli o spolszczenie to proszę bardzo...
    oba pliki podmieniamy w:
    c:\Program Files (x86)\DDT2000\lang\ dla Windows7
    c:\Program Files \DDT2000\lang\ dla Windows XP

    UWAGA:
    Plik DDT2000Light został poprawiony 19.01.2011 ( literówki )
    Aby zaktualizować program należy pobrać plik na nowo i podmienić.


    U mnie jest problem z tym spolszczeniem. Zrobiłem jak pisaliście,podmieniłem pliki i nadal mam tylko wersję angielską lub francuską.
    Podpowiedzcie gdzie tkwi błąd.
  • #296
    ulon
    Poziom 2  
    yarocz napisał:
    Spolszczenie dotyczy tylko menu programu.
    Dostępne jest jeszcze tłumaczenie UCH ale tylko dla Dacii - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3279&start=0
    Jeśli ktoś chce mieć wszystko w programie po polsku to trzeba sobie niestety tłumaczyć samemu.


    Kolego yarocz wczoraj zrobiłem próbę połączenia z kompem samochodu i sie powiodło. Co do tłumaczeń do już też doszedłem ,ze to dotyczy tylko menu.
    Będę kombinował te tłumaczenia, może dam radę, bo ten francuz jest nie zjadliwy.
    Dzięki za odp.
  • #297
    yarocz
    Poziom 11  
    Jeśli będziesz tłumaczył to koniecznie poprzez program Builder.
    W innym przypadku zmodyfikowany plik z tłumaczeniem może spowodować błędy w działaniu DDT.
  • #298
    ulon
    Poziom 2  
    Zacząłem się bawić w tłumaczenie. Wiem co i jak zmienić ale po zapisie nie widać zmian. Bawię sie z Megane coupe 1.6 16V

    Zapisuję zmiany opisu i nic się nie zmienia w screenach.
    Podpowiedzcie jak to dokładnie zrobić i w jakich plikach zapisywać, bo w DDT2000data jak zapisuję pliki xml, zmian nie ma.
  • #299
    snozer
    Poziom 17  
    Witam Ponownie

    Ponieważ ostatnio otrzymałem pytanie od jednego z naszych kolegów, dlatego piszę na forum dla wszystkich.
    Języka na liczniku w renault Megane nie da się zmienić na kablu za 50 zł trzeba mieć kabel z magistralą CAN, który jest na moją wiedzę praktycznie nie dostępny do tego programu. Dodatkowo jak by ktoś zmieniał język na liczniku to polecam zmienić inspekcję w silniku 1,6 16V z 30 000km na 15 000km. Częstsza wymiana oleju znacznie zwiększa żywotność koła zmiennych faz rozrządu a koszty wymiany koła i rozrządu są znacznie wyższe od częstszej wymiany oleju :). Dodam też że olej powinno się wymieniać maksymalnie po okresie 1 roku jeśli robimy mało kilometrów.
  • #300
    yarocz
    Poziom 11  
    ulon napisał:
    Zacząłem się bawić w tłumaczenie. Wiem co i jak zmienić ale po zapisie nie widać zmian. Bawię sie z Megane coupe 1.6 16V

    Zapisuję zmiany opisu i nic się nie zmienia w screenach.
    Podpowiedzcie jak to dokładnie zrobić i w jakich plikach zapisywać, bo w DDT2000data jak zapisuję pliki xml, zmian nie ma.


    Dla wszystkich chętnych mała instrukcja tłumaczenia programu DDT2000.
    Załączniki: