logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

HP Pavilion DV-6000 - niedziałające przyciski dotykowe

sp3ed 19 Kwi 2009 23:45 12101 16
REKLAMA
  • #1 6435094
    sp3ed
    Poziom 10  
    Witam wczoraj kupiłem sobie hp dv6000 i mam następujący problem nad przyciskami f1-f12 jest taki panel dotykowy z obsługą multimediów i na rożnych zdjęciach widziałem ze podświetla się na niebiesko jak reszta światełek w laptopie a u mnie się nic nie podświetla i te przyciski nie działają same ani z FN i nie wiem czy to jest uszkodzone czy trzeba jakiś sterownik zainstalować do tego czy co ?? nie znam się za bardzo na komputerach ale w menadżerze urządzeń jest wszytko ok i nie znajduje nowego sprzętu, a ja nie wiem czemu u mnie te przyciski dotykowe nie działają proszę o pomoc i jak znam życie to pewnie błachostka
  • REKLAMA
  • #2 6435471
    kodd
    Poziom 32  
    Ocena: 63
    Proszę reklamować kupiony sprzęt. Zakładam, że sprzęt był wcześniej rozkręcany i nie podłączono lub uszkodzono taśmę łączącą płytę z tym panelem. Jeżeli w zestawie jest pilot zdalnego sterowania to można działanie panelu sprawdzić przekładając paski będące pod panelem. Aby zdjąć panel należy wykręcić śrubki będące w gnieździe baterii. Pasek do nabycia na giełdach lub w ramach usługi serwisowej .
  • #3 6435729
    skaktus
    Poziom 37  
    Ocena: 315
    kodd napisał:
    Proszę reklamować kupiony sprzęt. Zakładam, że sprzęt był wcześniej rozkręcany i nie podłączono lub uszkodzono taśmę łączącą płytę z tym panelem. Jeżeli w zestawie jest pilot zdalnego sterowania to można działanie panelu sprawdzić przekładając paski będące pod panelem. Aby zdjąć panel należy wykręcić śrubki będące w gnieździe baterii. Pasek do nabycia na giełdach lub w ramach usługi serwisowej .

Nie polecaj naprawy na własną rękę bo wówczas traci się gwarancję.