logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć wzmacniacz JBL GTO 301.1 do radia JVC KD-G322 i dobrać subwoofer?

DelPiero1988 16 Cze 2009 20:35 2642 10
REKLAMA
  • #1 6664954
    DelPiero1988
    Poziom 2  
    Witam, na początku od razu chciałbym powiedzieć że jestem KOMPLETNYM nowicjuszem i laikiem w systemach Car Audio.

Niedawno otrzymałem w prezencie od wujka wzmacniacz JBL GTO 301.1
    http://www.robex.org.pl/sklep/product_info.php?products_id=124

W aucie mam radio JVC KD-G322:
    http://www.ceneo.pl/%3B015232864-10.htm

Bardzo bym prosił kogoś kto się zna na tym aby mi doradził co z tym mogę zrobić.

Tzn Jak podłączyć aby to dobrze grało, czy zainwestować w tubę, czy tylko w głośniki.

Nie jestem wielkim fanem mocnego basu, ale dobrego dźwięku z podkreślonym basem.

Za wszystkie porady z góry dziękuje :)
  • REKLAMA
  • #2 6665039
    spirytusik84
    Poziom 23  
    Ocena: 130
    Witam dobrze by było gdybyś się określił co już masz czy dopiero będziesz wszystko kompletował. Według mnie dobrym rozwiązaniem było by wykorzystać również moc radia tzn. jakieś 4 głośniki średnio-wysokotonowe a tym wzmacniaczem zasilić dobrą tubę. To tylko z mojej sugestii , pozdrawiam!
  • #3 6665068
    VVisnia
    Poziom 23  
    Ocena: 26
    Ten wzmacniacz to monoblok, nadaję się więc do zasilenia tylko i wyłącznie subwoofera. Nic wspólnego ten wzmacniacz z przednim zestawem mieć nie może.

Interesuje Cię subwoofer albo jednocewkowy 4 Ohm (ewentualnie dwucewkowy 2x2 Ohm - ale przy takiej mocy rzadko spotykane) o mocy koło +-150 W albo jakiś dwucewkowy 2x4 Ohm żeby spiąć go w 2 Ohm i mieć wówczas 300 W.

Cytat:
    jakieś 4 głośniki średnio-wysokotonowe a tym wzmacniaczem zasilić dobrą tubę

Takich rad nie dawaj.
  • REKLAMA
  • #4 6665133
    wydym
    Poziom 16  
    Ocena: 3