logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wyciszyć komputer po 3 latach użytkowania i regularnym czyszczeniu?

Januszo1993 07 Lip 2009 10:16 3057 6
REKLAMA
  • #1 6747742
    Januszo1993
    Poziom 2  
    Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że praca mojego komputera stała się bardzo głośna. Komputer mam 3 lata, i co miesiąc był czyszczony wewnątrz z kurzu. Chciałbym by ktoś mi napisał co mam w tej sytuacji zrobić, ponieważ jestem kompletnie zielony w tej sprawie ( komputery nie są moją mocna stroną ). I chciałbym też to zrobić w domowych warunkach, nie jestem zwolennikiem serwisów. Prosze o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 6747750
    Hucul
    Poziom 39  
    Ocena: 470
    Prawdopodobnie "buczy" któryś z wentylatorów : w zasilaczu , na procesorze , karcie graficznej . Musisz zlokalizować i wymienić .
    tronic1 napisał:
    ...rozebranie i przesmarowanie obecnych...

Z doświadczenia wiemy , że to tylko tymczasowe rozwiązanie , lepiej wymienić na nowe .
  • REKLAMA
  • #3 6747756
    tronic1
    Spec od komputerów
    Ocena: 1108
    Głównym powodem wzrostu głośności są zapewne zużyte wentylatory. I są dwa sposoby pozbycia się problemu. Wymiana wentylatory na nowe lub rozebranie i przesmarowanie obecnych. Jak tego dokonać znajdziesz na forum.
  • REKLAMA
  • #4 6747761
    Januszo1993
    Poziom 2  
    A w tym przypadku zwykłe wyczyszczenie nie wystarczy ?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 6747889
    etezet
    Poziom 26  
    Ocena: 129
    Januszo1993 napisał:
    A w tym przypadku zwykłe wyczyszczenie nie wystarczy ?

Problem będzie pojawiał się ponownie. Wentylator 80-tka taki najzwyklejszy około 10zł i masz spokój na kolejne 3 lata.
  • #6 6747898
    Digitron
    Poziom 21  
    Ocena: 19
    Zwykłe tzn. z zewnątrz? - nie...

Jeśli chcesz zaoszczędzić to rozbierz wyczyść nasmaruj i złóż - opis jest na forum..