logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak naprawić Barracuda 7200.11 ST3500320AS FW: SD15 po spaleniu transila?

E3t 08 Lip 2009 13:09 3938 2
REKLAMA
  • #1 6753379
    E3t
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Przepraszam kolegów za indolencje, niemniej jestem laikiem i nie wiem, czy dobrze wszystko zrozumiałem.

Mam Barracude 7200.11 ST3500320AS FW: SD15 - jak pewnie sporo osób trafiających na to forum ;)
    Z przyczyn dziwnych odniosłem wrażenie, ze mój problem jest innej natury (opis tu: http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_frm/thread/4cb7a2531ffdda7c) - jednak wczorajsze testy, które stwierdziły, ze mostek z zasilaczem jest w pełni sprawny, każą mi myśleć, ze jednak miałem obrzydliwego pecha i dotknął mnie problem SD15 i spalenie HDD jako dwa niezależne zdarzenia.

Zdążyłem przeczytać, ze powinienem zrobić (albo poprosic kogos o zrobienie terminala - BTW: jaki jest orientacyjny koszt elementow ? ; a moze jest na forum ktos z Bialegostoku czy okolic z gotowym terminalem ?) , aby odblokowac smarta i translatora.

To wystarczy? Czy to jest tylko krokiem poprzedzającym wgranie upgrade firmware ? Jeśli tak - gdzie i jak go zdobyć i zflashować ?
    Czy po tym procederze nadal mogę wymienić dysk u Seagate'a na nowy (należy do grupy 'affected') ?
    Czy po upgradzie będzie stabilny już do końca życia?
    Z innej beczki - przymierzałem się do kupna i wymiany elektroniki z innego dysku - ktoś próbował takiego rozwiązania? Będzie skuteczne?

I dodatkowe pytanie HDD 200 GB z opisu, co to się zaczął dymić, powinien wymienić sobie chyba jeden (?) element - czy koledzy wiedza może, co to za element może być?
    Są gdzieś schematy dostępne?
    Moderowany przez gsm_virus:

Poprawiłem ortografię, również wklejanie zdjęć - Link . Proszę przeczytać jeszcze raz regulamin i dostosować się.

Z góry dziękuję za pomoc.
    Efreet
  • REKLAMA