Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy umie ktoś rozszyfrować wyniki testu serwisu samsunga?

jak2006 05 Sie 2009 10:26 1955 14
  • #1 05 Sie 2009 10:26
    jak2006
    Poziom 9  

Otrzymałem telefon samsung F480 z serwisu i wg nich wszystko jest ok. Natomiast nie mogę odbierać żadnych rozmów, sms (abonent czasowo niedostępny), jak twierdził inny serwis popsuty jest jakiś moduł anteny wewnętrznej (dlatego przesłali go dalej). Czy mógłby mi ktoś odczytać wyniki testu? http://wklej.org/id/130746/ Będę niezmiernie wdzięczny.

0 14
  • #2 05 Sie 2009 10:32
    eslodowy
    Poziom 31  

To wynik testu z maszynki do sprawdzania parametrów sieci. Zanim odebrałeś telefon z serwisu trzeba było wykonać połączenie na miejscu. Zanieś jeszcze raz.

0
  • #3 05 Sie 2009 10:39
    jak2006
    Poziom 9  

Jestem całkowitym laikiem w tej materii. Telefon odbierałem w pkt. serwisowym, oczywiście z rozładowaną baterią, a ładowarki nie mieli. Dołączyli mi ten test plus test z kalibracji baterii i stwierdzili że telefon jest ok. wskazuje na to włąsnie ten test, a problem może być w karcie sim. Sprawdziłem sim u operatora i w innych tel. i jest ok. Serwis nie chce mi uznać reklamacji bo twierdzi, że wynik tego testu wskazuje, iż telefon odpowiada wszelkim normom producenta, a z anteną jwew. est wszystko ok. Błędne koło...

0
  • #4 05 Sie 2009 10:46
    eslodowy
    Poziom 31