Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odpalaniem passata vr6

09 Sie 2009 14:57 3104 15
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z odpalaniem mojego passata na zimnym trzy podejścia na rozgrzanym jedno dwa niewiadomo jak długo trzymać rozruch bo raz jest dobrz a raz zle .Sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa jest ok djagnoza wadiem zero błedów przewody świece nowe. Po odpaleniu auto zachowuje się b.dobrze stabilna praca przyśpieszenie nie gaśnie. Gdzie dalej szukać bo mi już rozrusznik pada.
  • Poziom 42  
    Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
  • Poziom 9  
    Tak to już sprawdzane niedawno miałem problem brak odpalania na benzynie brak pracy pompki paliwa stycznik paliwa się nie załańczał wiec stawiałem na kostkę bo po uderzeniach kolpit w okolicę bezpiueczników pomagało . Tą usterkę naprawiłem nad bezpiecznikami jest płytka z kilkoma stycznikami na pierwszy rzut oka wyglądała ok. ale jak sprawdziłem ręcznie który przekażnik odpala mi przekażnik pompki +sonda itp. przyjrzałem się lutom cewki mikro pęknięcia lutów luty poprawione pompkę słychać za każdym razem a odpalanie kiepskie.
  • Poziom 42  
    W czasie kręcenia / przy braku odpalania/ sprawdz , czy masz napięcie 12V na cewce WN . Ten motor ma gazownię?
  • Poziom 9  
    Możesz podać które to piny na cewce bo jest ich tam chyba z sześć.Jutro sprawdzę cześć.
  • Poziom 42  
    Tak mogę.
    12V pin5
    GND, masa pin 1
    sterowanie , piny 2 , 3 , i 4.
  • Poziom 9  
    Tak napięcie jest. Spada do jakieś dziesięć volt ale jest od początku rozruchu .
  • Poziom 42  
    Co ze sterowaniem na podanych pinach?
  • Poziom 33  
    Podepnę sie do tematu jak długo po załaczeniu zapłonu pracuje wstępnie pompa ??
  • Poziom 9  
    Sterowania na pinach 2,3,3 nie sprawdziłem bo nie bardzo wiem jak jaki sygnał ma tam być bo wyczytałem że z czujnika halla położenia wału. Proszę jeszcze o jakaś podpowiedz z tego działu i z góry dzięki za zainteresowanie moim problemem panu emeryt2.
    Odnośnie pytania yaaro po przekręceniu zapłonu jest to kilku sekundowe urchomienie przy rozruchu praca ciągła.
  • Poziom 42  
    Dioda LED lub małą żarówka.
    Jednak , gdy pompa pracuje w czasie rozruchu , to podejrzewam moduł zapłonu , to ustrojstwo z cewkami.Upewnij się jesczce czy masz masę na pinie nr.1.
  • Poziom 9  
    wracam po przerwie do tematu po podłonczeniu dioda świeci z każdego z pinów nie widać pulsacyjnego zaświecania.Po wypięciu czujnika halla samochód pali jak z nim i bez niego jak go sprawdzić.
  • Poziom 9  
    Proszę nadal o pomoc problem nadal jest byłem u mechanika i nic mi nie poradził uznał że słaba masa oczyścił klemę minus jak i przewody do niej podłończone bez poprawy sprawdził czujniki : prędkości obrotów , temperatury,spalania stukowego,halla uznał że sa ok i tu jego wiedza się skończyła . Po czytaniu na forum o podobnych objawach winny w większości jest czujnik halla sprawdziłem diodą czujnik mruga czyli jest ok czyli wypinając nie powinem odpalić a odpalam . Więc jak to rozumieć czy mam jakieś zwarcie błędny sygnał Iskra jest od początku ciśnienie paliwa 3 bar od początku odpalania a pali po minucie kręcenia zgaszenie zaraz po odpaleniu i ponowny rozruch jest ok rozgrzanie do 70 stopni ponownie długie kręcenie. POMOCY
  • Poziom 42  
    Czujnik halla jest na wałku rozrządu , a magnetyczny na wale korbowym.
    Po wypięciu tego na wałku odpali , ale jest sieczkarnia. Podstaw nowy lub używkę.
  • Poziom 9  
    Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam schematu odnośnie gdzie ten przewód idzie a rozpruć wiązkę totrzeba by zciągnąć kolektor.
  • Poziom 9  
    Auto naprawione problem był w parowniku gazu pęknięta membrama podciśnienia wymiana w warsztacie koszt 200 złoty.