logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zmienić język na polski i wgrać loga w Nokia 5110?

Slimmy 01 Cze 2004 23:57 1376 5
REKLAMA
  • #1 671076
    Slimmy
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Mam 2 nokie 5110, obydwie mają menu bez polskiego, czyli angielskie. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o te telefony, a chciałbym:
    1. Kupić odpowiedni kabelek do podłączenia z PC (nie wiem czy wszystkimi można zmienić język, soft czy co tam trzeba by mieć po polsku)
    2. Mając odpowiedni kabelek wgrać polski język czy też zmienić soft, simlocków chyba na nich nie ma więc jedno mam z głowy
    3. Wgrać sobie jakieś fajne loga i melodyjki jesli to możliwe
    4. Nauczyć się korzystać z tzw. kodów do telefonów, widziałem gdzies w necie kod #0000# że niby podaje soft, ale jak uzyć tego kodu jak wpisuje jako numer tel i biorę call to pojawia się "requesting" i "Result unknown", więc pewnie nie tak to się robi, a nigdzie nie piszą jak.
    5. Na jednej z tych noki jak wysyłam SMSy przychodzą mi raporty, a na drugiej nie, od czego to zalezy i jak to zmienić
    To narazie mam tyle problemów, jeśli ktoś byłby tak miły i znał odpowiedź na moje pytania to wielkie dzięki, pozdro.
  • REKLAMA
  • #2 671089
    MILO
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 16
    wiec:
    1 potrzebujesz dwa kabelki - flasher dejana i kabel mbus
    2 jak bedziesz mial kabelkizrobisz to bez problemu
    3 jak w pkcie 2
    4 kody sa raczej zbyteczne, te ktore uzywasz to *#06# *#0000# *#92702689#
    5 raporty ustawia sie w opcjach telefonu - ustawienia wiadomosci czy cos takiego :)
  • REKLAMA
  • #3 671094
    Slimmy
    Poziom 11  
    ale jak uzywać kodów, po kolei co mam zrobić ?
  • REKLAMA
  • #4 671114
    Sumar
    Poziom 16  
    Ocena: 18