logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

CANDY CBD 130 po wyborze programu pralka myśli i mysli......

mania25s 20 Sie 2009 23:16 2468 6
REKLAMA
  • #1 6915428
    mania25s
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam jestem początkującym użytkownikiem po sprawdzeniu forum nie znalazłam odpowiedzi na swoje pytanie. Wiec tak.......po wyborze programu prania w rogu pralki blisko programatora słychać dzwiek klikania cos jak zegar tylko glosniejszy ;-))) no i pralka czeka i czeka......raz zaskoczy czyli pierze a czasem nic caly dzień, wiec moje pytanie brzmi czy to wina programatora??? Jesli tak to gdzie moge kupic taka czesc, sprawdzałam linki sklepow internetowych lecz widze ze nie maja ich na stanie???czyzby to byl tak "stary" typ pralki? prosze o pomoc oraz o wyrozumiałosc z okazji braku wiedzy i doswiadczenia ;-))))
  • REKLAMA
  • #2 6916668
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 6917564
    mania25s
    Poziom 2  
    Witam, drzwi dzialaja dobrze otwieraja i zamykaja sie , blokada dziala, pralka jak zaskoczy tzn. "pomysli" to pranie wykonuje prawidłowo, wirowanie...wszystko działa ok :-(((( Tylko albo az nie chce sie wlaczyc po nastawieniu programu cos tam jak by w miejscy programatora klika ciu glosniej niz zegar ale w tym rytmie no i jak pisalam wyzej jak pomysli to raz zadziała a raz nie jaki ma kaprys........
  • REKLAMA
  • #4 6918285
    jarekskalecki
    Poziom 10  
    proponuje wymienić, selektor programów czyli to co tak "myśli"
  • #5 6923251
    mania25s
    Poziom 2  
    dziekuje za porade a takie glupie pytanie gdzie kupie taki selektor do tego modelu ogladalam wg forum na ktorym polecane sa sklepy internetowe z czesciami i nic :-(((( gdzie bym mogla takie cos kupic?

Dodano po 9 [minuty]: