logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie głośniki i karta dźwiękowa do 500 zł do pokoju 12 m2?

okulista 21 Paź 2009 18:36 4956 23
REKLAMA
  • #1 7157322
    okulista
    Poziom 10  
    Witam.
    Zamierzam kupić głośniki do pokoju 12m2 , mieszkanie w bloku . Dotychczas posiadam jakieś badziewne głośniki 2.1 Altec Lansing ( cena ok 150 zł) - z tego działa mi tylko 1 głośnik , popsuta regulacja , wyrobione gniazdo w sobwooferze itp.
    Na nowe głośniki + karte dźwiękową chcę wydać w granicach 500 zł. Jestem zielony i kompletnie nie wiem co wybrać. Przeznaczenie : 70% muzyka (hip-hop, Jazz, folklor) 30% gry i filmy. Zależy mi głównie na czystym dźwięku, z konkretnym basem, dodam że słucham muzyki całymi dniami.
    Nie wiem czy to mają być głośniki 5.1 , czy stereo , prosze żebyście mi polecili ;)
    Oto jak wygląda mój pokój:
    - miejscem gdzie najczęściej przebywam w pokoju i gdzie kontempluję muzykę jest fotel przy biurku
    - biurko jest wbudowane w meble które są zabudowane po sam sufit , na biurku jest mało miejsca na duże głośniki
    - w pokoju nie ma miejsca na głośniki stojące na podłodze.

Jak będzie potrzeba zdjęcia pokoju to mogę zrobić.

--------------------------------------------------

Oto jak wygląda mój pokój:

http://i665.photobucket.com/albums/vv20/okulista/pokj.jpg

http://i665.photobucket.com/albums/vv20/okulista/DSCF8706.jpg

http://i665.photobucket.com/albums/vv20/okulista/DSCF8708.jpg

http://i665.photobucket.com/albums/vv20/okulista/DSCF8714.jpg

Proszę umieścić zdjęcia na serwerze obrazkowym forum (funkcja "dodaj obrazek" w oknie edycji postu).
    [Art]
  • REKLAMA
  • #2 7176286
    Cyborg_3D
    Poziom 21  
    Ocena: 28
    Tutaj by się jakieś fajne 5.1 nadało. Tyle, że malutkie. Pomysl nad jakimiś Creativami. Albo, drewnianymi Geniusami. Ale mam wrażenie, że będą troche za duże. :(
  • REKLAMA
  • #3 7176455