Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosty schemat nadajnika TV .

jarcys 28 Paź 2009 19:17 3107 6
  • #1 28 Paź 2009 19:17
    jarcys
    Poziom 22  

Witam kolega poprosił mnie o to bym znalazł mu prosty schemat nadajnika TV ja prawdę mówiąc nie znam się na tym ale z tego co mi podał ma on posiadać wejście czincze audio video następnie wyjście antenowe . Proszę o wyrozumiałość jeśli coś tutaj pogmatwałem napisałem .

0 6
  • #2 28 Paź 2009 20:09
    Adik
    Poziom 20  

Bez urazy, ale jeżeli ktoś jako priorytet w budowie urządzenia przyjmuje to jakiego typu ma urządzenie ma mieć wyjścia/wejścia, czy to czincz (chinch) czy jakiekolwiek inne, nie powinien się brać za budowę takiego urządzenia.
    Pozdrawiam.

0
  • Pomocny post
    #3 28 Paź 2009 20:17
    mlody91
    Poziom 20  

Witam można wykorzystać modulator z 'pegazusa'

0
  • #4 28 Paź 2009 20:19
    jarcys
    Poziom 22  

Bardzo dobrze ciebie rozumiem ale ja tylko chcę mu pomóc w znalezieniu schematu. Znalazłem coś takiego czy to jest to

Prosty schemat nadajnika TV .

0
  • Pomocny post
    #5 29 Paź 2009 07:22
    irekr
    Moderator

Układ na rysunku będzie działał ale:
    - generator fonii (ten z prawej) jest ustawiony na 5,5 MHz , trzeba by przestroić go na 6,5 MHz lub zmienić standard w telewizorze;
    - generator wizji jest wstępnie ustalony na około 176 MHz - kanał E5 to 175,25 czyli tak samo jak nasza nośna kanału 6go;