Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Obrotomierz Mercedes w124 200D Przeróbka

Rafi5407 08 Nov 2009 17:47 4812 9
    Rafi5407
    Level 10  
    Koledzy potrzebuje pomocy mam W124 200D z 1990 r chce założyć obrotomierz od benzyny z dwoma pinami + i TD przeszukałem całe forum i nigdzie nie znalazłem co należy zmienić w obrotomierzu żeby działał poprawnie alternator przerobiłem ma wyjście W, + to prąd stały po zapłonie a TD to wejście W inaczej ale obrotek wariuje czytałem ze trzeba zmienić jakieś opory ale nikt nie pisze konkretnie POMOCY PS jestem laikiem na forum :?:
    Rafi5407
    Level 10  
    Dzięki kolego ale to i mi się udało znaleźć trochę inna zasada działania ale udam się do elektryka z tym schematem może coś poradzi jak rozminie to zagadkę to na pewno jo wrzucę na forum z góry dzięki
    Rafi5407
    Level 10  
    koledzy ratunku mój elektryk zawiódł obrotek jak szalał tak szaleje ten schemat do diesla nic nie daje czy to się da przerobić z benzyny do diesla bo ja zwątpiłem chyba muszę szukać obrotka od diesla :(
    emeryt2
    Level 42  
    Obrotomierz z benzyny nie można podpinać do wyjścia W alternatora. Nie ten sygnał sterujący. TD to sygnał z czujnika wału , obrabiany przed moduł zapłonu lub sterownik silnika.
    Szukaj obrotomierz do diesla.
    mpietras
    Level 17  
    skoro tak to należy zbadać jak wygląda sygnał sterujący obrotomierzem w dieslu oraz dorobić takie "międzymordzie", które będzie "tłumaczyło" sygnał z W(napięcie o w miarę stałej amplitudzie i zmieniającej się częstotliwości) na TD.
    Rafi5407
    Level 10  
    ok a jak to zrobić
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Pomimo wpisu w specjalizacji "motoryzacja naprawy" Autor nie wykazuje się nawet podstawową wiedzą. Temat przenoszę do poczatkujących.
    Rafi5407