Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Eberspaecher D1L C jak podłączyć zegar modułowy ??

09 Gru 2009 20:57 21732 6
  • Poziom 18  
    Witam , mam gorącą prośbę , mianowicie jak podłączyć do D1LC (23 1831 01) zegar modułowy (22 1000 30 33 00 ) . Posiadam wszystko , co jest na załączonym schemacie .. brakuje mi wiązki , która łączy kostkę g - ( patrz schemat ) z kostką zegara modułowego .
    Jeśli ktoś wie jak to połączyć , to proszę uzupełnić załączony schemat . Dziękuję .

    Eberspaecher D1L C jak podłączyć zegar modułowy ??
  • Pomocny post
    Specjalista - Samochody Ciężarowe
    Cześć
    Te elementy na niebiesko na moim rysunku nie są potrzebne.
    30 (pin 11)- podłącz zasilanie stałe - z bezpiecznika od ogrzewania
    15 (pin 10) - podłącz zasilanie po kluczyku
    start (pin 2) - podłącz do (pin 6) na twojej kostce "g"
    reg. (pin 6) - podłącz do (pin 1) kostka "g"
    reg. (pin 9) - podłącz do (pin 2) kostka "g"
    Masy tam gdzie są zaznaczone (pin 12 i 4)
    58 (pin1) to podświetlanie - możesz podłączyć do żarówek oświetlenia tablicy.
    Eberspaecher D1L C jak podłączyć zegar modułowy ??
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Witam, w załączniku masz potrzebne materiały.
    Życzę powodzenia,
    Pozdrawiam

    Eberspaecher D1L C jak podłączyć zegar modułowy ??

    Eberspaecher D1L C jak podłączyć zegar modułowy ??
  • Poziom 18  
    Operacja się udała :D

    Jeszcze musiałem połączyć pin 8 (diagn) do pinu 3 w mojej kostce g , aby odblokować sterownik i czynić dalszą ewentualną diagnozę , podłączyć zewnętrzny czujnik temperatury pomieszczenia i potencjometr do regulacji temperatury .

    Dziękuję serdecznie za zainteresowanie i okazaną pomoc .

    Ps. Może posiada ktoś "serwisówkę" polską do tego ogrzewania ??
  • Poziom 9  
    z informacji na forum wiem , że odblokować sterownik D5WZ można przy pomocy zegara modułowego ,
    mam w związku z tym pytania
    jaki to ma być zegar / czy każdy do instalacji 12 V z wyświetlaczem /
    czy ktoś dysponuje schematem podłączenia lub czy podany schemat podłączenia
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.ph...du%B3owy&sid=534f28069835e2050648d54790e1e1e1
    jest taki sam dla podgrzewacza D5WZ

    dziękuję i oczekuję szybkiej odpowiedzi
  • Poziom 13  
    Jacek drogomos napisał:
    z informacji na forum wiem , że odblokować sterownik D5WZ można przy pomocy zegara modułowego ,
    mam w związku z tym pytania
    jaki to ma być zegar / czy każdy do instalacji 12 V z wyświetlaczem /
    czy ktoś dysponuje schematem podłączenia lub czy podany schemat podłączenia
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.ph...du%B3owy&sid=534f28069835e2050648d54790e1e1e1
    jest taki sam dla podgrzewacza D5WZ

    dziękuję i oczekuję szybkiej odpowiedzi


    Nie wiem w jakim aucie masz ten dogrzewacz, ale generalnie w autach z grupy SGA ma on diagnozę poprzez VAG, poszukaj schematu do modelu D3WZ gdyż jest to ten sam piec tylko o mniejszej mocy i różni się dwoma kabelkami, w D5WZ jest dodany kabelek do diagnozy poprzez złącze diagnostyczne auta i do pompki paliwa idzie tylko jeden kabelek z plusem a nie 2 jak w D3WZ. W vag masz test wyjść za pomocą którego sprawdzisz pompkę paliwa, wentylator i świecę no i oczywiście sczytasz błędy.
  • Poziom 12  
    Peper napisał:
    Jacek drogomos napisał:
    z informacji na forum wiem , że odblokować sterownik D5WZ można przy pomocy zegara modułowego ,
    mam w związku z tym pytania
    jaki to ma być zegar / czy każdy do instalacji 12 V z wyświetlaczem /
    czy ktoś dysponuje schematem podłączenia lub czy podany schemat podłączenia
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.ph...du%B3owy&sid=534f28069835e2050648d54790e1e1e1
    jest taki sam dla podgrzewacza D5WZ

    dziękuję i oczekuję szybkiej odpowiedzi


    Nie wiem w jakim aucie masz ten dogrzewacz, ale generalnie w autach z grupy SGA ma on diagnozę poprzez VAG, poszukaj schematu do modelu D3WZ gdyż jest to ten sam piec tylko o mniejszej mocy i różni się dwoma kabelkami, w D5WZ jest dodany kabelek do diagnozy poprzez złącze diagnostyczne auta i do pompki paliwa idzie tylko jeden kabelek z plusem a nie 2 jak w D3WZ. W vag masz test wyjść za pomocą którego sprawdzisz pompkę paliwa, wentylator i świecę no i oczywiście sczytasz błędy.


    Male pytanko koledzy W D3WZ mam kabelek od diagnostyki.Gdzie mam go dac aby ewentualnie (tak mysle moze sie przydac) zczytac bledy.Ktos mi powiedzial aby go podpiac pod gniazdo OBD 2.Rzecz dotyczy T4.01 rok.