logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Komputer niby się wyłącza, ale wentylatory działają

wujek877 27 Sty 2010 15:24 16414 10
REKLAMA
  • #1 7600479
    wujek877
    Poziom 10  
    Ocena: 3
    Mam problem. Mianowicie przy wyłączeniu komputera wentylatory od zasilacza i od radiatora na procesorze dalej działają? Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Wentylator skołowałem nowy i dalej to samo . Proszę o podpowiedz.

Wersja biosu ami 4000508.
  • REKLAMA
  • #2 7600524
    domel.an
    Poziom 24  
    Ocena: 137
    zasadnicze pytanie czy wyłączasz kompa czy przechodzisz w stan uśpienia
    może głupie pytanie ale sądząc po twoim poście jesteś laikiem w tej dziedzinie (bez urazy)
    napisz dokładnie jaki to komp i jak go wyłączasz
  • REKLAMA
  • #3 7600790
    wujek877
    Poziom 10  
    Tak masz racje jestem laikiem dlatego zwracam się o pomoc ;)
    Parametry:
    CPU Athlon XP 2000+
    512MB
    Geforce 4 mx 4000
    Fell III-400atx
    Asrock k7upgrade

Myślałem, że to zasilacz. Pożyczyłem od kumpla i dalej to samo.

Komputer całkowicie jest sprawny, wszystko działa tak jak powinno jedynie przy wyłączeniu cały komp "śpi" oprócz wentylatora w zasilaczu i na procesorze.

Moderowany przez mat_ed:

"Procek", "wiatrak", "chodzi" te słowa zachowaj na inną okazję. Na forum technicznym należy używać prawidłowej terminologii. Ponadto, zdania rozpoczynamy wielką literą i kończymy kropką.

• #4 7600937
    beo
    Poziom 37  
    Ocena: 238
    Jaki system operacyjny? W jaki sposób wyłączasz komputer? Przyciskiem zasilaniana, na obudowie pc, z klawiatury przyciskiem "power", czy wybierając odpowiednią opcję, w systemie?
  • #5 7600957
    LED5W
    Poziom 34  
    Ocena: 162
    wujek877 napisał:
    Wentylator skołowałem nowy i dalej to samo

Wentylator nie ma nic do gadania. Jest zasilany - ma chodzić.

Ten problem nie pojawiał się wcześniej?