logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Skoki zużycia CPU do 100% po zmianie karty graficznej - co robić?

ruszti 01 Lut 2010 20:31 4061 3
REKLAMA
  • #1 7628686
    ruszti
    Poziom 2  
    Witam! Mój problem to procesor którego zużycie w stanie spoczynku skacze nawet do 30% . Przeglądałem to forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, gdyż nie znam się na logach itp. . Dodam jeszcze że podczas pracy(przeglądanie neta, oglądania filmików w sieci, grania) zużycie procka sięga czasem , a nawet dość często, 100% ,co uniemożliwia mi normalną prace ;p Po przejrzeniu paru tematów podobnych, powinienem zamieścić logi i screeny aby ułatwić zadanie :) Tak też zrobiłem oto wykaz z hijck , OTL, RATTIV3 , oraz screen z process exproler

Ps. Zauważyłem że może mieć na to wpływ moja przesiadka z starej karty graficznej na nową , lecz nie jestem pewny.

Proszę wklejać zdjęcia wg tej instrukcji: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic595877.html
    [DriverMSG]
    Załączniki:
    • RATTV3 raport.txt (36.04 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • OTL.Txt (75.08 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • hijackthislog.txt (9.68 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 7628794
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Ocena: 10454
    Na screenie nie widac obciazenia, wiec po co go wklejasz?
    RATTV3 tez jest zupelnie zbedny tak jak bezuzyteczny hjt w OTL tez nic ciekawego nie ma.
  • REKLAMA
  • #3 7628980
    ruszti
    Poziom 2