Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco daily 65c15,wymiana paska rozrzadu

13 Mar 2010 20:23 8847 4
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich
    Mam ogromna prośbę czy ktos moze mi pomóc?
    Mam problem z ustawieniem rozrzadu w iveco daily w silniku 2,8htp, tzn z cechami
    Czy jest ktos kto mi podpowie jak to zrobic?
  • Poziom 14  
    kolego a jaki masz problem?
  • Poziom 2  
    Nie wiem gdzie znajdują się cechy na wale korbowym na wałku rozrzadu i na pompie wtryskowej?
  • Poziom 14  
    Na kole wałka rozrządu jest wycięcie od strony silnika ma znak pokryć się z znakiem znajdującym się głowicy koło obudowy pokrywy zaworów,następnie pompa blokowana jest trzpieniem.GMP blokowany trzpieniem na kole zamachowym od strony skrzyni biegów chyba że Iveco jest po 2000 roku to cesja znajduje się na małym kole rozrządu wału korby znak ma się pokryć z występem znajdującym się na dolnej obudowie uszczelniacza wału.Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki / auto zapaliło ale gdy nie psikałem gasło, myślałem że rozrząd przeskoczył, chciałem sprawdzić położenie wału i co? Po długich poszukiwaniach okazało się, że w tym silniku nie ma blokady koła zamachowego. Znalazłem tylko znaki na kole rozrządu i pokrywie zaworów oraz blokadę na pompie wtryskowej /znaki na kole pompy i na kole rozrządu są na miejscu/. Muszę chyba przodem wyjeżdżać by dostać się do wału. A może macie inne sugestie co do problemu :cry:. Proszę o nie i o poradę co jeszcze mogło się stać. Pozdrawiam !!