Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wysyłka telefonu do Nigerii za pośrednictwem Amerykanina.

11 Maj 2010 10:11 2744 7
  • Poziom 22  
    Witam!
    Jezeli umieściłem źle temat to przepraszam.
    Sprzedaje telefony i czesto gdy wystawiam telefon w lokaln ogłoszenia dostaje propozycje od gościa z zagranicy typu:

    jestem zainteresowany kupnem tej pozycji do przyjaciela w Nigerii jako
    XXXXX XXXX ...

    Tak ze względu na pilną potrzebę i będą oferuje 250EURO dotyczące tego
    przedmiotu plus koszt wysyłki za pośrednictwem poczcie na mój adres
    Partner w Nigerii ok ..

    250euro chce mi dać za telefon ktory w Polsce sprzedam max za 400zł.

    Gdy podam numer mojego konta bankowego dostaje maila z jakiegoś tam banku RBC BANK ONLINE TRANSFER OF FUND, na adres którego należy wysłac potwierdzenie wysłania telefonu. Oni sprawdzają wszystko i jezeli bedzie ok to natychmiast aktywują piniądze i wysyłają je na moje konto.

    Czy ktoś sie spotkał z czymś podobnym?? Czy to nie jest wielka ściema? Juz nie pierwszy raz otrzymałem taką propozycje.

    Dziękuje z góry za odpowiedz, pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    Na 100 % oszustwo , były już podobne tematy.
  • Poziom 14  
    Już było...ściema na całego
  • Poziom 43  
    To jest typowy przekręt nigeryjski. Nie daj się w niego wkręcić.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 40  
    Wyślij go mnie będziesz maił g.. nie telefon czy pieniądze ale na przesyłce zaoszczędzisz ;)
  • Poziom 22  
    Dzieki za zainteesowanie :)
    Nie wysłąłbym telefonu nie mając kasy na koncie, ale trzeba przyznać, że bardzo wiarygodnie to piszą, i jeszcze ta wiadomość z pseudo banku robi wrażenie ze jest ok ;)