logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Budowa subwoofera w oparciu o elektronikę z logitech x530

poli166 31 Maj 2010 23:31 3233 10
REKLAMA
  • #1 8140208
    poli166
    Poziom 11  
    Witam mam zestaw logitech x530 i przymierzam się do zmiany subwoofera bo ten seryjny jakoś sobie nie radzi głośnik nie musi być jakiś super, wielki po prostu ma dobrze brzmieć cena za sam głośnik myślę że, w granicy 150-170 zł materiał na obudowę posiadam płyta wiórowa grubości 22mm. Albo jeżeli to możliwe to jak przeprojektować zrobić od nowa obudowę do już zamontowanego w tym zestawie głośnika. Kiedyś z głośnikami 3 drożnymi na tonsilkach sobie świetnie dałem radę ale jeżeli chodzi o obudowy typu BR to jestem zielony
  • REKLAMA
  • #2 8140551
    MR-Sound
    Poziom 25  
    Ocena: 9
    takim wzmacniaczem z subwoofera logitecha nie napędzisz jakiegoś super wielkiego głośnika.
    pewnie chodzi Ci o większe średnice a on jest przystosowany do głośnika takiego jak własnie montowali w tym subwooferze :D
  • REKLAMA
  • #3 8140790
    poli166
    Poziom 11  
    chodzi mi o wymianę głośnika lub zbudowanie od podstaw nowej obudowy BR do już zamontowanego głośnika bo coś mi się wydaje że, logitech dał duxx z tą obudową
  • REKLAMA
  • #4 8140861
    wisnia_lwa
    Poziom 28  
    Ocena: 64