logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Poszukuje sklepu gdzie moge kupić wyświetlacz LCD...

SIKOR84 01 Lip 2010 22:01 3380 10
REKLAMA
  • #1 8252374
    SIKOR84
    Poziom 10  
    Ocena: 5
    Poszukuje sklepu gdzie moge kupić wyświetlacz LCD jednocyfrowy na ośmiu nogach? Oczywiście chodzi o sklep internetowy. Szukałem po sieci, ale są tylko LED.

PS. Jestem laikiem, dlatego może opis wyświetlacza nie jest precyzyjny.
  • REKLAMA
  • #2 8252988
    beatom
    Poziom 38  
    Ocena: 858
    Bedziesz mial spore klopoty znalezc taki wyswietlacz. Dlaczego poszukujesz LCD?
  • REKLAMA
  • #3 8253198
    SIKOR84
    Poziom 10  
    bo taki został zastosowany w urządzeniu które uległo uszkodzeniu :(
    a nie znam sie na tyle żeby to jakoś przerobić na coś innego Pokazywał cyfry od 1do3 może da sie to przerobić ,skoro nie ma tego gdzie kupić ?
  • REKLAMA
  • #4 8254225
    beatom
    Poziom 38  
    Mozesz zrobic dobre zdjecia tego wyswietlacza i urzadzenia ( z kazdej mozliwej strony ) i je tu wstawic?
  • #6 8271257
    SIKOR84
    Poziom 10  
    co prawda nie jest poniedziałek ale fotki są ,a wymiar to 1cm/2cm
    Poszukuje sklepu gdzie moge kupić wyświetlacz LCD... Poszukuje sklepu gdzie moge kupić wyświetlacz LCD... Poszukuje sklepu gdzie moge kupić wyświetlacz LCD...
  • REKLAMA
  • #7 8271513
    beatom
    Poziom 38  
    Na szczescie teraz zdjecia sa w normalnym wymiarze i znalazly sie cztery brakujace nogi. A juz sie ciezko zastanawialem jak to skosnoocy zrobili na czterech nogach.
    Jak przypuszczalem jest to krotkoseryjna produkcja i znalezienie tego wyswietlacza bedzie graniczylo z cudem. Ze specyfikacja bedzie ten sam problem.
    Pozostaje Ci dopasowac cos z rynku czesci. Niestety musissz zadbac o spec elektryczna i mechaniczna. Mozna to przerobic na LED ale bez odpowiedniej wiedzy to jest niemozliwe.