logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak rozkodować radio BLAUPUNKT Paris RCR 42?

rrr 02 Wrz 2004 18:39 9697 7
REKLAMA
  • #1 829019
    rrr
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    Mam radio samochodowe BLAUPUNKT paris RCR 42 ale jest zakodowane jak mogę go rozkodować
    Z góry dzięki za pomoc
  • REKLAMA
  • #2 829121
    inokris
    Poziom 19  
    Ocena: 29
    Najlepiej odczytaj bina z ZC408842CFN, a podam tobie kod
  • REKLAMA
  • #3 829155
    Krzysiek007
    Poziom 20  
    Ocena: 53
    Z tego,co mi wiadomo wczytuje się do EEPROM'u radia nowy wsad, który nie jest zakodowany,(jeśli się myle proszę mnie poprawić).
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 829346
    rrr
    Poziom 13  
    inokris napisał:
    Najlepiej odczytaj bina z ZC408842CFN, a podam tobie kod
    co to jest ten bin jestem początkujący

mozna całkiem usunąć kod?
  • #6 829492
    mack23
    Poziom 17  
    Ocena: 32
    jeżeli nie wiesz co to jest bin to lepiej nie zaczynaj od tego radyjka. Jest na procku motoroli a jego łatwo uwalić!! Bin to jest rozszerzenie pliku w którym znajduje się zrzut pamięci radyjka.
  • #7 842288
    rrr
    Poziom 13  
    Zaczelem grzebac znowu przy tym radiu ale nie mogę odczytac bina bo ktos wczesniej otwieral te radio i i stuby(gwiazdki) sa tak zniszczone ze nie rozkrece
    Możecie podac tak kod do niego bez podawania bina?
  • REKLAMA
  • #8 842326
    mack23
    Poziom 17  
    Ocena: 32
    a szczypcami nie idzie odkręcić? Ja zawsze tak robie gdy śróbki są objechane. Wątpie żeby ktoś policzył ci kod z S/N.

Podsumowanie tematu