Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

RICOH, Aficio 2022, ustawienie drukarki do wysłania skanów

04 Sie 2010 13:45 7019 2
  • Poziom 2  
    Witam.
    Przeszukałem tematy drukarek jednak nie znalazłem odpowiedzi, a mianowicie jak ustawić adresy ip lub ścieżki w RICOH Aficio 2022bym mógł wysyłać skany do danego komputera?
    Niestety jestem laikiem co do sieci a jest mi to dość potrzebne.
    Pozdrawiam i liczę na pomoc.
    szadas
  • Poziom 25  
    Hej, skopiuje Ci tekst, ktory pisalem w innym poscie na ten sam temat (inna maszyna, procedura taka sama):

"...Dobra, sprobuj moze od poczatku, procedura, ktora stosuje i zawsze dziala:

-wylacz wszystkie firewalle

- na pulpicie lub gdziekolwiek na dysku lokalnym stworz folder np "Scan" i udostepnij go

- wejdz w ustawienia udostepniania i upewnij sie, ze zaznaczona jest opcja "pelna kontrola" a nie tylko "odczyt"

- upewnij sie, ze w ustawieniach sieciowych masz dodane "udostepnianie plikow i drukarek"

- zanotuj sobie na kartce pelna nazwe komputera (host name) oraz nazwe uzytkownika zalogowanego w danej chwili na komputerze, haslo tez bedzie potrzebne

- jezeli komputer nie jest zahaslowany - moze nie ruszyc, utworz haslo

- w maszynie przelacz sie na opcje scanner i na wyswietlaczu nacisnij "manual entry"

- upewnij sie, ze wybrany jest protokol SMB

- obok okienka "path" nacisnij "manual entry" i wpisz tam nazwe komputera bez slasha/backslasha

- zatwierdz, wrocisz do poprzedniego okna, nacisnij "browse network" ponizej okienka "path"

- powinienes na tym etapie dostac komunikat o bledzie logowania i mozliwosc wpisania loginu i hasla - jezeli tak sie stalo, to znaczy, ze jest komunikacja miedzy komputerem i maszyna i jestes na dobrej drodze