logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zmierzyć parametry TS dla subwoofera Hifonics Zeus 25 cm?

jeyfrey 26 Wrz 2004 12:07 1116 3
REKLAMA
  • #1 875597
    jeyfrey
    Poziom 2  
    Powracam do tego tematu, który nie długo mnie wykończy. Z elektorniki jestem początkujący i czy ktoś z was może mi wytłumaczyć łopatologicznie jak w domowych warunkach zmierzyć TS i co jest dokładnie do tego potrzebne? Jeżeli wyniki te mogą być zafałszowane bo robione przez amatora to czy ktoś może mi pomóc albo nawet zmierzyć ten głośnik? Oczywiście odwdzięczę się. Jestem z Warszawy i mógłbym podjechać. W tym problem, że na allegro wylicytowałem obudowę do subwofera i bez tych danych konstruktor obudowy nie jest w stanie jej wykonać. Ja tego nie byłem świadom i jeszcze pare dni i dostanę negatywa bo nie daję jemu znaku życia. Proszę pomóżcie. Opisywany głośnik to 25 cm subwofer firmy Hifonics model Zeus. 2- cewkowy, 4 ohmy a moc ponoć 250 Wat w RMS. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję! Mój email jeyfrey2(_at_)wp.pl
  • REKLAMA
  • #2 875735
    SILVER SOUND
    Poziom 28  
    Ocena: 19
    Witam
    Parametry Thiele- Schmall, opisują parametry głosnika.Podstawiając je do odpowiednich wzorów, można wyliczyc optymalną obudowę.
    Samodzielne zmierzenie tych parametrów nawet dla fachowca z dużym doświadczeniem jest bardzo trudne do zrobienia.
    Inna sprawa, to fachowość oferty na allegro, jesli gościu nie potrafi na internecie dotrzeć do tych parametrów....