logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ubuntu 10.04 LTS na laptopie HP-nx7300 - nie działa wi-fi

dlugowlosyrudy 29 Paź 2010 19:31 9701 19
REKLAMA
  • #1 8678742
    dlugowlosyrudy
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Cześć
    po za instalowaniu 10.04lst nie działa mi wi-fi,a dokładniej nie świeci niebieska dioda która o tym informowała.Mam hp-nx7300 i ruter tp-link td-w8910g i nie wiem jak uruchomić sprzęt.A i nie mam windowsa cały mój system to ubuntu.Może ktoś miał podobny zgryz więc proszę o pomoc,bo jestem nowy w środowisku ubuntu
  • REKLAMA
  • #2 8680244
    Qukac
    Poziom 20  
    Ocena: 26
    To jest najczęstszy problem linux+wifi co to za karta w tym laptopie ?
    W konsoli w pisz sudo lspci i zapodaj na forum.

Jeżeli radzisz sobie w miarę z linuxami to użyj ndiswrappera.
  • REKLAMA
  • #3 8680260
    maverick5456
    Poziom 14  
    Ocena: 4
    Jezeli nie zapala ci sie kontrolka od wifi to nie koniecznie jest to wina linux-a.

Czy to jest nowa instalacja linuxa czy juz wczesniej uzywales go i dzialala karta wifi??
  • #4 8680554
    dlugowlosyrudy
    Poziom 9  
    kart to ;0 host bridge: Intel Corporation Mobile 945GM/PM/GSM, 943/940GML and 945GT Express Memory Control Hub (rev 03)
    0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GSM 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev03)
    1 Displey controller: Intel Corporation Mobile 945/GM/GSM/GME 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev03)
    0 Audio device:Intel Corporation N10/ICH 7 Family High Definition Audio Controller (rev01)
    0 PCI bridge: Intel Corporation N10/ICH 7 Family PCI Express Port 1 (rev01)
    1PCI bridge: Intel Corporation N10/ICH 7 Family PCI Express Port 2(rev01)
    3PCI bridge: Intel Corporation N10/ICH 7 Family PCI Express Port 4(rev01)