logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ferguson FK 8900/8800 HD - brak kanałów Cyfra+ po zmianie kodowania

kamily 05 Lis 2010 11:36 6603 18
REKLAMA
  • #1 8704849
    kamily
    Poziom 9  
    Witam.

Tak jak w temacie dekodery Ferguson "gubią" lub nie znajdują niektórych kanałów cyfry +. (tvp1, tvp2,... ), generalnie kanały znajduje tylko brak wizji i fonii,wyswietla sie tylko kanal i aktualny program.Taki sam problem mam również z FK 5900 CR i Cyfrą. Gdzies znalazlem ze w 5900 wystarczy wgrac nowy soft. Ale do 8800 i 8900 narazie chyba nie ma. Ja w tych sprawach jestem zupełnie zielony (dostalem ta sprawe w "spadku"). Ponoc cyfra zmienila kodowanie. Czy aktualizacja lub wgranie jakiegos softu zalatwi problem. Bede wdzieczny za sugestie i rady. Pozdr.
  • REKLAMA
  • #2 8705198
    krzysztof258
    Poziom 11  
    Witaj zmiana oprogramowania nic nie pomoże , bo takiego oprogramowania nie ma , trzeba podejść do najbliższego punktu Cyfry i zakupić u nich moduł to załatwi sprawę .
  • REKLAMA
  • #3 8708125
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 8708261
    kamily
    Poziom 9  
    Możesz coś więcej napisać o tym module?. To jest zakup jednorazowy? Czy trzeba później jakiś abonament płacić za używanie? Bo to jest sprzęt kumpli szefa i jak to w takich sytuacjach bywa trzeba ogarnąć to w miarę szybko.
  • #5 8708294
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #6 8717123
    kamily
    Poziom 9  
    Ok. to mi nie do końca rozwiąże problem. Ponieważ w jednym przypadku potrzeba by mi było 3 moduły ( koles ma 3 tv i 3 dekodery i na kazdym chcialby ogladać
    C+. Ma oryginalną C+ w salonie a chciałby jeszcze w kuchni, sypialni, 2 pokoju itp...) A z tego co zrozumiałem można kupić tylko 1 moduł na abonament C+.
    Innym wyjściem może być kupno innych (JAKICH?) dekoderów z HD żeby już cyfra + śmigała. Jakie modele polecacie?