Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP LaserJet 5L error, nie przyjmuje papieru

Andrzej Borowiec 08 Gru 2010 09:45 2348 8
  • #1 08 Gru 2010 09:45
    Andrzej Borowiec
    Poziom 20  

Przyniósł znajomy drukareczkę jak w temacie. Po załączeniu sieci zapalają się na ok. 2 sek. wszystkie kontrolki ( w tym górna na pomarańczowo ). Następnie pojedyńczo- na zielono błyśnie dolna, błyśnie na zielono środkowa, po czym na ok. 4 sek. zapala się na pomarańczowo górna. Po chwili zapalają się wszystkie, w tym górna na pomarańczowo i tak zostaje. W temacie drukarek jestem początkującym. Poczytałem posty, posprawdzałem czujniki, wszystko wygląda o.k. Silnik ani drgnie. Jak odpalę drukarkę bez tonera ( oczywiście klapki pozamykane ) zapala się jedynie górna kontrolka na pomarańczowo. Gdzie szukać usterki ?.

0 8
  • #3 08 Gru 2010 15:48
    Andrzej Borowiec
    Poziom 20  

Pobrałem, otworzyłem, ale niestety po angielsku. Jakby mógł kolega co nieco przetłumaczyć, byłbym wdzięczny.

0
  • #4 08 Gru 2010 18:51
    fascynat
    Poziom 24  

Gdy świecą wszystkie diody naciśnij przycisk na przednim panelu, poniżej diod. Jeśli zgaśnie środkowa masz prawdopodobnie uszkodzony element grzejny.

Gdy wszystkie diody się świecą wg tabeli kodów jest to:
    Formatter Error.
    1. Power-cycle the printer by unplugging the printer
    and plugging it back in.
    Wyłącz i włacz drukarkę.
    2. Disconnect the parallel I/O cable and try running a
    printer self test. Reconnect the parallel cable if the
    self test is successful and try host/printer
    communications again.
    Odłącz kabel LPT i spróbuj uruchomić self test.
    Jeśli self test przebiegł pomyślnie, podłącz kabel LPT i sprawdź komunikację z komputerem.
    3. If the error persists, replace the Formatter PCA.
    Jeżeli błąd występuje nadal, wymień Formatter PCA.

To tak Π x dzwi moje tłumaczenie ;)

0