Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup Sprzętu Audio Do Domu Do - ok 2500 zł

Excallibur 08 Gru 2010 17:12 4608 21
  • #1 08 Gru 2010 17:12
    Excallibur
    Poziom 10  

Witam wszystkich.
    Zwracam się do was z prośba w doborze audio do domu

Na sprzęt tak jak wspomniałem w temacie mam przygotowane ok 2500 zł

Moje wymagania:
    Jakość dźwięku adekwatna do ceny :)
    Odtwarzacz DVD bluray oraz odtwarzanie wszystkich plików muzycznych filmowych itp

Sprzęt musi posiadać USB oraz bezprzewodowa transmisje bluetooth

Sprzet Bedzie wspolpracowal z TV Full HD.

Amplituner + odtwarzacz + kolumny 5.1 lub 7.1 (kolumny duże)

Średnio się znam na tym sprzęcie dlatego szukam pomocy wśród znawców ^^

0 21
  • #3 10 Gru 2010 16:38
    deedeedawid
    Poziom 14  

Witam,
    moja opinia nie będzie profesjonalna, bo nie znam się na tym zbyt dobrze, ale może będzie pomocna (po tutaj piszę) i podanych zestawów nie słuchałem, ale po przeczytaniu forum i rozmowie z kolegą który ma zestaw kina domowego mogę powiedzieć że opierając się na tych opiniach nie warto kupować zestawu kina domowego tylko kolumny stereo ewentualnie jakiś subwoofer.
    Dlaczego możesz przeczytać tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1043839.html

A co do wyboru sprzętu mam takie zdanie że to trzeba samemu coś wybrać dla siebie, coś posłuchać gdzieś w sklepie, bo ludzie mają różne opinie na te tematy z którymi nie musisz się zgadzać, najlepiej samemu coś wybrać żebyś ty był zadowolony z dźwięku, bo Tobie może coś innego odpowiadać niż wszystkim tutaj znawcom. Bo najważniejsze żebyś miał satysfakcję ze swojego sprzętu, pomimo tego że sprzęt będzie miał złą opinię (wiem na swoim przykładzie że takie sytuację też się zdarzają).

Może ten temat pomoże: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1378470.html