logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zestaw komputerowy do grafiki 2D/3D do 2000zł - Intel i5, ciche chłodzenie

Ekksior 21 Lut 2011 23:49 1744 3
REKLAMA
  • #1 9185622
    Ekksior
    Poziom 11  
    Witam, przymierzam się do złożenia kompa. Komputer będzie wykorzystywany do nauki obróbki grafiki 2d, trochę filmów, niedługo w szkole będę miał wprowadzenie do 3d i ten temat także zamierzam drążyć dalej. Jestem początkującym i grafiki dopiero zaczynam się uczyć, dlatego nie musi to być nie wiadomo jak dobry sprzęt, zresztą i tak ograniczają mnie fundusze. Gier raczej nie będę używał. Komputer bez monitora, obudowę też sam już sobie wybiore, czyli w skład potrzebuję: procesora, płyty głównej, pamięci, karty graficznej, zasilacza, chciałbym jeszcze jakieś wmiare ciche, raczej nie boxowe chłodzenie do kompa (radiator i wiatrak) i chyba tyle, jeśli o czymś zapomniałem to dopiszcie. Jeśli chodzi o procesor to skłaniałbym się ku intelowi, może coś z serii i5? Widziałem kilka tematów, gdzie uzytkownicy pisali, że w tej kasie nie uda się złożyć niczego sensownego na intelu, ale gdzies wyczytałem, że bawiąc się w początki w grafice nie trzeba dużo inwestować w karte graficzną, więc może akurat się uda. (jeśli się mylę to proszę, nie zabijcie). Jeśli chodzi o OC to wiem o co chodzi, rozumiem, coś tam umiem, ale nie sądzę, żeby było mi potrzebne. Koszt ok. 2000zł, dzięki z góry wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 9185798
    Wafer
    Poziom 20  
    Ocena: 59
    Jeżeli nie zamierzasz grać to karty graficznej nie ma sensu kupować, wbrew 'pierwszej myśli' karta graficzna ani trochę nie pomaga przy tworzeniu grafiki (no chyba że ma CUDA itp. ale to już nie ten przedział cenowy), grafika komputerowa to przede wszystkim procek i ram.

Proponuję:

Dysk twardy SATA II Samsung
    500GB 7200obr. 16MB

Nagrywarka wewnętrzna DVD LG