logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaka mini wieża do 750 zł do małego pokoju? Opinie o JVC UX-F4VB, Philips MCD712

matriki 26 Lut 2011 18:11 2643 7
REKLAMA
  • #1 9207843
    matriki
    Poziom 9  
    Nie znam się zbytni na sprzęcie audio a chciałem kupić sobie mini wierzę do małego pokoju która ma być podłączona do PC.
    Chciałbym się dowiedzieć co myślicie o tych modelach:
    JVC UX-F4VB
    Philips MCD712
    Samsung MM-C530D
    prosiłbym też o jakieś inne propozycje?

Proszę poprawić pisownię. Regulamin p.15. [Pablo]
  • REKLAMA
  • #2 9229372
    patryk3444
    Poziom 20  
    Ocena: 57
    Witam nie lepiej było by kupic wzmacniacz lub amplituner i do tego jakieś kolumny do 750zł coś by się znalazło .Jedynie że wolisz wieżę to z tych 3 polecam Philips MCD712 jest to bardzo dobra wieża oferuje bardzo dobre brzmienie
  • REKLAMA
  • #3 9229965
    najt
    Poziom 19  
    Ocena: 24
    Jeżeli ma to być mały pokój, to kolumny ze wzmacniaczem mogą nie spełnić oczekiwań autora. Więc kolego wyżej, zastanów się czasami o czym piszesz.

Wracając do tematu. Wieże które słyszałem (tzw combo w jednym segmencie) nigdy nie grały tak jakbym sobie tego życzył. Najlepiej abyś poszukał wieży segmentowej np Technics SC-EH570, do 750zł powinieneś znaleźć w dobrym stanie. Bo nowa "mini"wieża za 750zł dobrze nie zagra. Z tego co słyszałem. To moję uznanie właśnie zdobył ten Technics i pewna Yamaha... pianocraft ale ona wykracza poza budżet. Zanim cokolwiek kupisz poszukaj komisów i może coś ci podpasuje.

Z tych trzech modeli, które podałeś... nie będę owijał w bawełne. Nie słyszałem żadnej z nich, najlepiej abyś sam wybrał tzn. Kierunek > sklep i odsłuch każdej z nich :) Jeżeli ci się spodoba, brzmienie którejś z nich no to bierz.
  • REKLAMA
  • #4 9236347
    DJ Kunix
    Poziom 15  
    Ocena: 27