Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CC704 nie zapala na ssaniu

03 Lis 2004 20:51 1787 10
  • Poziom 18  
    CC704 zimny silnik nie zapala na ssaniu, zapali bez ssania z pelnym gazem wlaczenie ssania zgasi silnik po minucie,rok prod 1997 swiece przew WN filtry inst elek sprawdzone i ok, temperatura zewnetrzna 5 stopni, powiedzmy chlodno a wiec koniecznosc wlaczenia ssania, prosze o sugestie, dziekuje
  • Poziom 11  
    Cześć
    Moja sugestia jest taka posprawdzaj sobie wszystkie wężyki gumowe w okolicach gażnika ,sprawdz czy ktorys nie jest przetarty albo poruszaj czy którys nie syczy. Daj znać jak sprawdzisz mój znajomy właśnie miał podobne uszkodzenie jak twoje. Serdecznie Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    tak to aisan i doslownie gaszcz wezykow, na razie dziekuje jutro szukam
  • Poziom 19  
    Zapychają sie często tzw "zwężki" lub nazywane też zaworki opóźniające czy coś takiego :) zamontowane w wężykach. Dmuchnij w nie czy są drożne bo z tego co wiem to często się zapychają. Chyba są dwa takie, z tego co dobrze pamiętam. Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    Odkręć kolanko doprowadzajace powietrze z gaźnika i pobaw się ssaniem - zobacz co ono robi jak wyciągniesz dźwignię i czy przepustnica się otwiera i zamyka po wcisnięciu gazu.
    Warto też sprawdzić czy przepustnica ssanie ma małą szczelinę przy pełnym zamknięciu.

    Ile ci autko pali może masz zbyt bogatą mieszankę?
    Generalnie zalecam poczytać manual na stonie tam można sporo się dowiedzieć

    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=&Number=271533719&page=0&view=collapsed&sb=5&o=7&fpart=1
  • Poziom 13  
    Aisan podobno jest gażnikiem "idealnym"-podobno tak słyszałem,japończycy wiedzą co robią:)
    A teraz na poważnie ten gażnik wymaga częstych przeglądów ,szczególnie wężyki które sie przecierają,spadająitp.poza tym trzeba sprawdzić czy po wyciągnięciu ssania górna przepustnica zamyka (mysle że wiesz o tym że po wyciągnieciu ssania trzeba wcisnąć pedał gazy bo w przeciwnym razie ssania nie zadziała,przepustnica ssania nie zamknie),swoją drogą proponowałbym zdjąć głowiczke sprawdzić poziom paliwa ,wyczyśćic i wydmuchać dysze paliwa i tzw"bimetal",po tym wszystkim jeszcze tylko regulacja i śmiga jak nowy:)
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    dziekuje wszystkim za cenne informacje, teraz sobie skojarzylem ze sytuacja pogarszala sie z tygodnia na tydzien( coraz nizsze temperatury), auto zapalalo z coraz wiekszymi problemami.
    Okazalo sie ze przetarl sie wezyk podcisnieniowy- sred. zew. okolo 7mm przy gazniku, bo nad nim leca dwa grubsze i ocieraja sie o niego.
    Przy poruszaniu wezykami slychac bylo lekki syk, miejsce przetarcia dalo sie zlokalizowac, dziura widoczna po odsunieciu wezykow gornych.Tak to jest ze kiedy kobieta mowi ze cos jej nie pasuje w aucie czlowiek do konca nie ma przekonania ze cos naprawde szwankuje, az sam zobaczy.
    Jeszcze raz bardzo dziekuje.Pani ktora jezdzi tym autkiem generalnie jest zadowolona.Picia nie jest tak zle,szkoda ze ten samochod nie pali powiedzmy 5l w miescie, w koncu ma cos z japonczyka, pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    Wężyki można kupić z metra - ale warto poszukać w niepozornych sklepach - bo tam można dostać tanio.

    Jeśli się coś trze to warto czasem coś zaizolowac taśmą lub skręcić razem aby się nie ocierało.

    Czasem przy jeździe po mieście warto nieco przysłonić chłodnicę
    Po uruchomieniu samochodu w niektórytch autkach po kilku metrach jazdy należy nieco wcisnąć ssanie wtedy przestaują dziwnie prychać i jadą normalnie a w dodatku masz mniejsze spalanie.
    Oznacza to za bogatą mieszankę ale jak się ją zuboży to auto jest jak wół ( zależy od autka). Czasem są nieszczelności pomiędzy gaźnikiem a kolektorem dolotowym i tam łapie fałszywe powietrze (Do zdjęcia gaźnika z kolektora trzeba spuścić płyn z układu chłodzenia ! )


    Gaźnik ponoć jest dobry tylko fiat skopał komuter sterujący i wszystko spartolił.

    Jak masz wolną sobotę to polecam ją poświęcić na zapoznanie się z tym ustrojstwem - możesz więcej zdziałać niż niejeden pseudo mechanik który ci pół autka wymieni z XXX złoty co i tak nie pomoże.
  • Poziom 18  
    metr wezyka kosztuje 15 zl, moze sie jeszcze przyda zobaczymy,autko jest zadbane, dotej pory wymieniony byl jedynie tlumik, nie liczac przegladow okresowych, pozdrawiam