Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Briggs stratton 8 hp z walem poziomowym - gaźnik

11 Apr 2011 21:01 8981 5
  • Level 2  
    Witam serdecznie

    Mam ten gaźnik i pewien z nim problem, gdzieś ciągnie powietrze.
    Musze go odpalać lejąc paliwo bezpośrednio do cylindra, potem pracuje na ssaniu.
    Otwarcie dolotu, powoduje dławienie silnika.

    Poszukuje schematów i miejsca gdzie mógł bym nabyć uszczelki i membranę, zaworek iglicowy wydaje się działać prawidłowo.

    Jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje, ile tam wchodzi oleju (wymieniałem "na oko" bo nie ma bagnetu lub czegoś tego typu, przynajmniej ja nie mogę znaleźć)

    Dziękuje z góry za odpowiedz.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Helpful post
    User removed account  
  • Level 2  
    Dziękuje za info o oleju, szczęśliwie prawie dobrze się domyślałem jego ilości.

    Co do schematów to to już znalazłem ten potrzebny, jeżeli miał by komuś jeszcze pomoc to załączam ponizej

    Briggs stratton 8 hp z walem poziomowym - gaźnik

    Czy dobrze się domyślam ze opisane objawy to możne być skutek nieszczelności którejś z w/w uszczelek ? (oznaczone strzałkami na rysunku), jeżeli tak to gdzie je dostać w Polsce.

    Pozdrawiam
  • User removed account  
  • Level 2  
    Witam ponownie

    Dokładnie rzecz biorąc to ten drugi, ale setnie dzięki za info. Jak już dostane graty i wezmę się za naprawę to dam znać jak efekty.

    Gaźnik był konkretnie brudny jak go rozebrałem i dopiero po wyczyszczeniu zagadał. Uszczelki gaźnik-kolektor nie zarejestrowałem, rozbierając;-)

    Tak jeszcze uprzedzę fakty i zapytam czy trudna jest regulacja tego gaźnika bo nie wiem czy wymienić wszystko czy tylko uszczelki na razie?

    Pozdrawiam


    P.S.
    Jak już rozłożę agregat do czyszczenia i malowania to dopisze konkretny model silnika.
  • Level 2  
    Witam po dlugiej przerwie, jako ze mam "generalke" domu to nie bylo czasu zabrac sie za "przyjemnosci"

    Rycho pewnie nie będę pierwszym ktory przy przy jakiejś okazji postawi Ci chetnie browara i mam nadzieje ze nie ostatnim ;-).
    Gaźnik wyczyszczony i uszczelnione połączenie gaźnik/kolektor efekt o mało sobie reki ze stawu nie wyrwałem bo bylem przygotowany na nie wiadomo jakie szarpanie a tu silnik zagadał po pierwszych dwóch ruchach tłoka.Normalnie bajka. Myślę ze główna przyczyna całego zamieszania był syf w długiej rurce dozującej paliwo (dysza czy jakoś tak ;-)).

    Teraz już jedyny problem to strzał z wydechu przy gaszeniu (co jakieś 3-4 gaszenia)