logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przesłać sygnał TV UPC do sypialni bez kabla i oglądać inne kanały?

galezow 17 Kwi 2011 19:55 17420 7
REKLAMA
  • #1 9411985
    galezow
    Poziom 10  
    witam,
    Z racji tego ,że jestem zupełnym laikiem postaram się wytłumaczyć o co mi chodzi.
    Posiadam dekoder UPC mediabox HD w salonie podłączony do telewizora. Teraz proszę o radę jak najlepiej to rozwiązać :
    1. Chciałbym jeżeli to jest możliwe przesłać sygnał telewizyjny do telewizora w sypialni. Zaznaczam ,że nie chodzi mi o odbiór tego samego kanału jaki jest w danym momencie na dekoderze. Chciałbym mieć możliwość oglądania innego kanału. Czy jest w ogóle to możliwe ?
    2. Jeżeli nie to co radzicie ? Czy jakaś antena pokojowa zda egzamin przy TV LCD ?
    3. Czy jeżeli TV LCD posiada tuner telewizji cyfrowej to daje to jakieś możliwości ?
    4. Mam możliwość używania zamiast TV LCD monitor z tunerem telewizyjnym. Czy to będzie miało znaczenie w mojej sytuacji.

Proszę o jakiekolwiek rady które uwzględnią to ,że nie mam możliwości pociągnięcia kabli do wspomnianej sypialni.

Dziękuję
    Tomek
  • REKLAMA
  • #2 9412091
    Ireneo
    Poziom 42  
    Ocena: 2452
    Będzie niestety to samo w drugim telewizorze a jak nie chcesz kabla to modulator video potrzebny.
  • REKLAMA
  • #3 9412167
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 9412252
    veniceman11
    Poziom 11  
    Kiepsko to wygląda. Oczywiście tylko ten sam kanał można oglądać. Aby przenieść obraz bezprzewodowo trzeba go zmodulować w.cz. Nie kojarzę na rynku, aby takie urządzenie było dostępne, choć nie jest to bardzo skomplikowane. Musiałby to być jakiś pirat, bo chyba w paśmie telewizyjnym nie wolno nadawać. Coś takiego jak bezprzewodowy przedłużacz sygnału raczej nie istnieje.
  • REKLAMA
  • #5 9412318
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje