logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dell PP33L nie włącza się na baterii i zasilaczu, brak reakcji po zawieszeniu laptopa

sebo1_30 08 Maj 2011 00:44 3002 7
  • #1 9483149
    sebo1_30
    Poziom 16  
    Ocena: 18
    Witam forumowiczów. Mam mały problem z laptopem siostry. Jest to dell pp33l. Sprawa wygląda tak że laptop w pewnym momencie nagle się zawiesił i żaden guzik nie był w stanie go wyłączyć lub odblokować. Laptop został odłączony od ładowarki lecz pracował nadal na baterii. Tak więc siostra wyjęła baterie. Laptop się wyłączył. Po włożeniu baterii i podpięciu zasilacza jest teraz brak reakcji. Na baterii laptop także nie startuje. W gnieżdzie ładowarki nie zapala się nawet dioda. Zasilacz sprawdzony na innym laptopie i jest sprawny, a zasilacz z innego laptopa nic nie zmienia. Z Dellami nie mam doświadczenia bo z tego co się orientują to na płycie laptopa jest układ odpowiadający za identyfikację zasilacza. Proszę o poradę gdzie zacząć szukanie usterki. Dodam że bateria w chwili obecnej nie jest ładowana a po wciśnięciu testera zaświeca się na niej jedna dioda. Gniazdo zasilacza zostało posprawdzane i jest sprawne ale nie wiem czy dioda w nim ma jakiś wpływ na pracę laptopa bo jej jeszcze nie sprawdzałem.
  • #2 9484666
    sebo1_30
    Poziom 16  
    Witam ponownie. Widzę że nikt nie potrafi pomóc. Dokładny model tego laptopa tp dell studio 1535 pp33l
  • #3 10213455
    Puchus
    Poziom 2  
    Witam Kolego!

Czy rozwiązałeś może ten problem bo znalazłem się w identycznej sytuacji.

Pozdrawiam
  • #4 10215495
    sebo1_30
    Poziom 16  
    Niestety nie poradziłem sobie z problemem. Z braku czasu laptop odłożony na półkę i kurzem zarasta.
  • #5 10215715
    wronski_gedeon
    Poziom 17  
    Ocena: 14