logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór anteny satelitarnej i tunera do zgrywania programów na komputer

frottoman 12 Maj 2011 20:33 1817 5
REKLAMA
  • #1 9499400
    frottoman
    Poziom 2  
    Witam Was po raz pierwszy. Jestem laikiem w sprawie sprzętu satelitarnego i mam pytanie. Otóż, bardzo lubię programy niemieckojęzyczne. Chciałbym sobie kupić antenę i wszystkie potrzebne podzespoły - w tym właśnie jest problem. Jaka antena, jaki tuner i "konwerter" (konwektor?) ?
    Druga sprawa, chciałbym jeśli jest taka możliwość zgrywać sobie wybrane programy na komputer i archiwizować. Czy możecie mi pomóc co w takim wypadku należy kupić. I jaka byłaby tego jakość (tzn. max. rozdzielczość)? Jeśli chodzi o podłączenie tutaj bym już poprosił zaprzyjaźnionego właściciela sklepu, jedynie nie chcę u niego kupować bo ma strasznie drogo ;)
  • REKLAMA
  • #2 9499833
    ferguson6600
    Poziom 21  
    Ocena: 200
    Antena 80cm, dwa konwertery single lub monoblok, kabel, tuner tylko z możliwością nagrywania, np ferguson fk-6900, sygnał z niego jest sd czyli dobra ale nie idealna, no i jakiś zewnętrzny dysk.
  • REKLAMA
  • #3 9499849
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #4 9501154
    p3st
    Poziom 24  
    Ocena: 66
    Lepiej zainteresować się tunerem HD. Na Astrze są FTA kanały HD (ARD, ZDF) więc warto.
    Z najtańszych tunerów HD to Ariva 100E, jednak tutaj także użytkownicy zgłaszają różne "niedociągnięcia". Może coś z Globo lub Golden? Wybór spory, trudno wskazać coś konkretnego bez konkretnych wymagań.

Istnieje inne rozwiązanie, zamiast tunera, karta DVB do komputera. Jednak nie jest to rozwiązanie dla laika.
  • REKLAMA
  • #5 9501651
    frottoman
    Poziom 2