logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wpisać kod do radia w Citroen ZX (PF1) z przyciskami 1-5?

max58 13 Lis 2004 18:52 1572 6
REKLAMA
  • #1 982940
    max58
    Poziom 2  
    Witam serdecznie!!!!!!!!!!!!!

Jestem nowiusienki na tym forum i nie mam zielonego pojecia o tym co piszecie w niektorych działach- czarna magia haha!!!! Mam nadzieje ze dzieki waszej pomocy troszke mi sie rozjasni w głowie !!!!
    Mam mały problem z radiem w moim nowym zx(CITROEN PF1)- zakupiłem autko od zachodnich sasiadow i wszystko by było ok tylko radyjko mi nie działa. Po właczeniu radia podswietla sie na zielono i na wyswietlaczy pokazuja sie trzy poziome kreski kod jaki dostałem to 1690 ale jak go wbic jak mam przyciski od 1-5- nie mam pojecia???? Mowiłem ze jestem zielony !!!!

Bardzo prosze o pomoc i z gory bardzo dziekuje

pozdrawiam
    Max58
  • REKLAMA
  • #2 983020
    lchadam
    Poziom 12  
    Nie znam dokadnie tego modelu ale spotkałem się z następującym sposobem wpisywania kodu.
    Pierwszym klawiszem 1 przyciskasz tyle razy aż uzyskasz liczbę na pierwszym miejscu kodu. W twoim wypadku przyciskasz 1 raz następnie klawiszem z dwójką 6 razy , z trójką 9 a z czwórką chyba 10 razy (aby ustawic zero). Zatwierdzenie kodu odbywa się klawiszem 5.

Nie daje glowy że zadziała ale sprawdź.
  • REKLAMA
  • #3 983045
    max58
    Poziom 2  
    Niestety nic nie działa - dziwne jest to ze na wyswietlaczu poza trzema poziomymi kreskami nic sie nie wyswietla obojetnie co nacisne to radio milczy nic sie nie pojawia - nawet nie trzeszczy?????
  • REKLAMA
  • #4 983443
    sq6ade
    Poziom 40  
    Ocena: 286
    Pewnie ktoś wcześniej wprowadził zły kod kilka razy. Zostaw włączone radio na dłuższy czas - może pozwoli potem wprowadzić właściwy kod.
  • REKLAMA
  • #5 983497
    max58
    Poziom 2