logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

pytanie o wymiane "plytki" ukladu scalonego

enzoik 09 Cze 2011 21:52 4078 12
REKLAMA
  • #1 9594797
    enzoik
    Poziom 10  
    witam
    jestem laikiem w tych sprawaf wiec i pytanie bedzie malo prowesjonalnie skonstruowane. posiadam dysk przenosny WD10TMVV-11BG7SO z uranym gniazdem micro usb. niemoge wymienic urwanego portu usb i teraz zastanawiam sie czy da sie wymienic ta "plytke" do ktorej bylo przymocowane usb na "plytke" z wyjsciem SATA od innego dysku WD(np. dysku laptopowego WD 1TB SATA)?

• REKLAMA
  • #2 9594890
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 9595680
    migol21
    Specjalista HDD Recovery
    Ocena: 414
    Jeśli to jest My Passport Essential to dyski te są szyfrowane a sam dysk z portem USB jest szyfrowany sprzętowo. Nazwy dysku zewnętrznego nie podałeś. Od tak sobie elektroniki nie podmienisz. Najlepiej jest naprawić to gniazdo lub wymienić lub dolutować kabelek na stałe.
  • #4 9596765
    enzoik
    Poziom 10  
    migol21 napisał:
    Jeśli to jest My Passport Essential to dyski te są szyfrowane a sam dysk z portem USB jest szyfrowany sprzętowo. Nazwy dysku zewnętrznego nie podałeś. Od tak sobie elektroniki nie podmienisz. Najlepiej jest naprawić to gniazdo lub wymienić lub dolutować kabelek na stałe.

co miales namysli piszac "dolutowac kabelek na stale"
  • REKLAMA
  • #5 9596802
    migol21
    Specjalista HDD Recovery
    Zamiast portu bierze się kabelek USB ucina wtyczkę i dolutowuje na stałe kabelek USB do płytki która ma zintegrowany mostek USB.
  • #6 9596942
    enzoik
    Poziom 10  
    pomysl dobry i wydaje mi sie ze latwy w realizacji. mam jeszcze jedno pytanko czy zamiast przewodu z gniazdem micro usb moge wlutowac ze zwyklym usb