logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki zasilacz 400W do Celeron 3.06 GHz i GeForce 6600? Rekomendacje marek

chochliklol 27 Cze 2011 22:06 7007 26
REKLAMA
  • #1 9656612
    chochliklol
    Poziom 9  
    Witam.
    Posiadam teraz zasilacz Jaki zasilacz 400W do Celeron 3.06 GHz i GeForce 6600? Rekomendacje marek
    Chciałbym zakupić coś nowego lepszego, ponieważ mi się komputer resetuje wydaje mi się w 90%, że za słaby zasilacz.
    Mój sprzęt to:
    Windows Xp Professional sp.2
    Celeron(R) Cpu 3.06 GHz
    karta graficzna Geforce 6600 128mb
    1Gb ram
    Myślę, że najlepiej coś koło 400wat.
    Jakiej firmy najlepiej?
    Nie znam się za bardzo na komputerach, więc nie mam pojęcia co szukać i co podejdzie.
    Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #4 9656697
    Pultan
    Poziom 30  
    Ocena: 27
    Autor nie podał budżetu
    Ten fortron nie odczuje tego sprzętu a co dopiero corsair
  • #5 9656765
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #6 9656795
    Celes
    Poziom 28  
    Ocena: 3
    Dlatego podałem wersje nisko i średniobudżetową :)
  • #7 9656821
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #8 9657746
    chochliklol
    Poziom 9  
    do 100 zł najlepiej więcej nie warto dokładać kasy w ten komputer
  • REKLAMA
  • #10 9657810
    apetyt
    Poziom 10  
    Ja mam pytanie, czy jest jakaś wersja zasilaczy Modecomu które są "dobre" i pewne jakościowo? (np seria ATX)?
  • #12 9657836
    noVik1208
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Powinna się też tutaj znaleźć seria Feel 3, poprzednie wersje były nieudane, a 3 spełnia swoje wymagania, no i sami serwisanci mało narzekają na ten rodzaj.
  • #13 9657839
    Celes
    Poziom 28  
    Ja bym podchodził do tej informacji z dystansem...
  • #15 9657864
    noVik1208
    Poziom 12  
    Celes napisał:
    Ja bym podchodził do tej informacji z dystansem...