logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Monitor CTX PR500T - Jak sprawdzić i naprawić trafo WN?

ninja2 21 Lis 2004 02:04 1484 6
REKLAMA
  • #1 1001074
    ninja2
    Poziom 15  
    Ocena: 18
    Witam wszystkich. Z elektroniką ma troche do czynienia, ale jezeli chodzi o monitory jestem totalnie zielony. Mam CTX-a PR 500 T, ale cos jest w nim nie tak. Nie działa. Widze tylko ciemność. Zasilanie jest, zasilacz działa, proc ma zasilanie. WN chyba startuje ale nie wiem. Nie wiem jak to sprawdzić. Pomóżcie, bardzo chce postawić ten monitor na nogi. Z innych postów wynika, ze padło trafo WN, ale ja nawet nie potrafie tego sprawdzic. Powiedzcie jak to sie robi ? POMOCY
  • REKLAMA
  • #2 1001245
    elektronikk
    Poziom 20  
    Ocena: 20
    Witam!
    może napisz czy dioda przy monitorze miga po właczeniu czy też nie , wysokie napięcie " słychac" jak właczysz monitor to powinno w nim byc słychać odgłoś elektryzowania się , sprawdż tranzystory na dużym radiatorze głównie HOT'a( ten największy;) ) w okolicy traffa WN, zobacz czy nie ma zimnych lutów , w razie dalszych pytań pisz....
    Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #3 1002507
    LUCOM
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 73
    Najprościej wklepać w SZUKAJ -> PR500T i zobaczysz ile tego jest.
    Jeśli jesteś zielony to musisz mieć dużo szczęścia aby naprawić ten monitor, nie należy do łatwych !!!
  • REKLAMA
  • #4 1015504
    ninja2
    Poziom 15  
    Witam, dziekuje za odpowiedź.
    Dioda sie zapala na zielono a po ok 2 min zmiana na żółte.