Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop Lenovo do 2000zł. Na co zwrócić uwagę?

Grzewela 31 Sie 2011 22:16 3564 12
  • #1 31 Sie 2011 22:16
    Grzewela
    Poziom 7  

Witam,
    Stoję przed wyborem nowego laptopa. Ponieważ mam bardzo duży wybór i nie wiem, na co najbardziej zwrócić uwagę proszę o pomoc.
    Studiuję architekturę krajobrazu i laptop ma służyć przede wszystkim projektowaniu. Zależy mi na tym aby bez problemu działały na nim programy takie jak Autocad, Microstation czy Photoshop.

Wcześniej miałam laptopa firmy Lenovo i byłam bardzo zadowolona. Moją uwagę zwróciły te modele:
    http://allegro.pl/hit-lenovo-g560-p6100-2x2g-8g-500-gf310-hdmi-win7-i1772352652.html
    http://allegro.pl/lenovo-g570-15-6-i3-hd6370-6gb-500gb-w7-antywiru-i1776106272.html
    http://allegro.pl/nowosc-lenovo-g570-i3-2310m-500gb-8gb-promocja-i1787393718.html
    http://allegro.pl/laptop-lenovo-p6100-6g-500g-geforce-1g-windows-tm-i1787978337.html

Będę wdzięczna za wszelkie porady. Nie upieram się przy Lenovo. Może warto zwrócić uwagę na inne firmy produkujące laptopy?

0 12
  • #3 01 Wrz 2011 02:26
    Grzewela
    Poziom 7  

Wolałabym nowy.

0
  • #4 01 Wrz 2011 11:25
    suprajs
    Poziom 13  

100zł ponad budżet i masz i5 z większym dyskiem Link

Wersja oszczędnościowa z i3, ale torbą wartą 50zł Link

Odbiór osobisty w wielu miastach

To są moje dwa typy,
    Pozdrawiam

edit.
    może jeszcze alternatywa dla Asus w postaci Toshiby Link jeśli 17" Cię interesuje

0
  • #5 18 Wrz 2011 17:57
    Grzewela
    Poziom 7  

Po małej przerwie spowodowanej wyjazdem wznawiam poszukiwanie laptopa.

17 cali to zdecydowanie za dużo. Potrzebuję czegoś przenośnego, aby móc się z tym zabrać na uczelnie. Poza tym budżet podniósł się do 3000zł i chyba będę się upierała przy Lenovo, a ostatecznie Asus, Toshiba.

Mam pytania odnośnie pamięci w kartach graficznych.