logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować centralę telefoniczną z automatycznym przekierowaniem?

spider_net 04 Wrz 2011 11:49 3943 9
REKLAMA
  • #1 9893652
    spider_net
    Poziom 19  
    Ocena: 61
    Szef polecił mi rozwiązać problem związany z telefonami stacjonarnymi w firmie. Niestety poza obsługą i podstawowym serwisem komputerów jestem laikiem w tematach związanymi z centralami i ich konfiguracją... jednak czego się nie robi dla szefostwa. Może przejdę do sprawy...

W siedzibie firmy mamy centralę, która wygląda tak:
    Jak skonfigurować centralę telefoniczną z automatycznym przekierowaniem? Jak skonfigurować centralę telefoniczną z automatycznym przekierowaniem?

Podczas gdy ktoś dzwoni do firmy odzywają się wszystkie telefony (jeden numer, 3 słuchawki). Docelowo ma być tak, aby po dodzwonieniu do firmy odezwał się automat (nagrany głos), który z kolei po wybraniu numeru wewnętrznego przekierowywał na poszczególną słuchawkę. Jeśli to ma znaczenie w siedzibie firmy jest linia analogowa, usługi wykupione u operatora Orange.

Byłbym wdzięczny, jeśli ktoś z was szczegółowo opisze mi jak mogę wykonać w/w zadanie, a docelowo uszczęśliwić szefa :roll:
  • REKLAMA
  • #2 9893838
    darek_wp
    Poziom 28  
    Ocena: 193
    Niestety mikrotel nie jest przyjazną centralą jeśli chodzi o programowanie. Raczej bez wizyty serwisu sie nie obejdzie.
  • #3 9894012
    spider_net
    Poziom 19  
    Ocena: 61
    Mimo wszystko chciałbym się podjąć tego zadania. Czy ktoś z was może mi udzielić istotnych informacji w sprawie?
  • REKLAMA
  • #4 9894227
    oscar2000
    Poziom 34  
    Ocena: 160