Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dell Optiplex GX270- Co można w nim rozbudować?

kocio6 11 Sep 2011 12:43 7498 11
    kocio6
    Level 14  
    Witam. Posiadam dość słaby jak na owe standardy komputer marki Dell. Chciałbym wiedzieć, co można zmienić w tym sprzęcie.
    Oto specyfikacja, jaką udało mi się wyciągnąć z informacji systemowych:

Procesor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
    Memory: 506 MB
    System: Ubuntu 11.04
    Grafika (nie mogę wyciągnąć, abo nie potrafię dojsć do tego, jaka jest karta, i czy wogle jest, czy nie jest zintegrowana. Z budowy komputera jestem absolutnie początkujący ;) ) chyba 128 MB

To chyba tyle z tych ważniejszych informacji. Chciałbym wiedzieć, co mógłbym w nim zmienić.
    praptk
    Level 14  
    Jaki masz budżet i czego się spodziewasz po tym sprzęcie? Intel 865G, więc procesora lepszego tak naprawdę nie wsadzisz. Złącze AGP 8x - "dobre" karty graficzne pod ten slot są nieproporcjonalnie drogie w porównaniu do swoich możliwości(najlepsze są droższe niż wart jest Twój sprzęt). Zasilacze "na styk", w zależności od wersji komputera (różne obudowy były) od 160 do 250W, więc już przy wymianie grafiki może się zbuntować.
    kocio6
    Level 14  
    Budżet nie gra roli, tzn. tak, aby się opłacało ;) A z oczekiwań, to chodzi mi o cokolwiek. Cokolwiek, aby go przyśpieszyć. chodzi na nim GTA SA oraz minecraft. W Minecraft-cie mam 15- 25 FPS na Winowsie XP, a 20- 40 na Ubuntu. Chcę wiedzieć, czy po prostu da się coś zmienić (dodać ram-u, albo właśnie karta graficzna). Ten sprzęt mi wystarcza, ale wiadomo, każdy chce mieć lepszy ;) więc interesuje mnie, co można poprawić ;)
    praptk
    Level 14