Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Politechnika Łódzka rekrutacja

kingofspace7 21 Sep 2011 17:10 21693 46
    kingofspace7
    Level 20  
    Witam. Aktualnie jestem uczniem 4 klasy technikum elektronicznego.
    Stanąłem przed wyborem przedmiotów dodatkowych które są punktowane podczas procesu rekrutacji. Gdzie mogę znaleźć takie informacje. I jeszcze jakie interesujące kierunki polecacie na tej uczelni.

Mnie generalnie interesuje coś w stylu

-Automatyka robotyka
    -Elektronika samochodowa
    -Obrabiarki sterowane numerycznie

Proszę o rady... Czy łatwo się tam utrzymać. Interesują mnie zarówno studia dzienne i wieczorowe/zaoczne
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    Na każdy kierunek punktowane są przedmioty: Matematyka, Język Obcy i Fizyka/Chemia.
    Na stronie głównej uczelni www.p.lodz.pl można znaleźć informacje, lecz nie ukrywam, że jest to dość trudne. Strona jest dość trudna w obsłudze.
    http://ectslabel.p.lodz.pl/?l=pl&s=wydzial&w=WEE Tu masz podane wszystkie kierunki wydziału elektrycznego.
    http://www.p.lodz.pl/zalaczniki/10520,8816,wykaz_wydzialow_i_kierunkow.pdf,5381345.pdf To jest informator naszej uczelni na rok 2012/2013. Znajdziesz w nim sporo informacji.

kingofspace7 wrote:
    Proszę o rady... Czy łatwo się tam utrzymać.
    Dostać się jest bardzo łatwo. W zasadzie dostaje się każdy. Dowód ? W zeszłym roku na chemicznym, byli przyjęci ludzie, którzy na maturze zdawali WOS.
    Utrzymać się to jest inna sprawa. Jeśli stosujesz zasadę olewki, nie chodzisz na wykłady, olewasz kolokwia, to odpadniesz jeszcze zimą. Chociaż znam osoby, które są na 3 roku, bez zaliczenia fizyki, która jest na pierwszym. Chyba tylko dla tego, że JM Rektor, jest spoko i zalicza warunek.
    Jeśli uczysz się normalnie, starasz się wszystko zaliczać, to nie masz problemu z utrzymaniem się.
    kingofspace7 wrote: