Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo R61i, wentylator głośno pracuje

kasia_2701 26 Wrz 2011 15:12 10151 26
  • #1 26 Wrz 2011 15:12
    kasia_2701
    Poziom 7  

Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z głośno chodzącym wentylatorem w laptopie. Gdzieś wyczytałam, żeby przeskanować Crystal Disk Info, pokazuje mi, że temp. 34 stopnie, niestety nie znam się na wynikach. Czy mógłby mi ktoś pomóc?
    Nie wiem, czy wystarczy przeczyszczenie, czy konieczna będzie wymiana wentylatora.

• #2 26 Wrz 2011 15:16
    FlyBoy
    Poziom 28  

34°C to zapewne temperatura dysku. Napisz co rozumiesz przez "głośną" pracę wentylatora, czy pracuje on cały czas na najwyższych obrotach i "szumi", czy wydaje dziwne dźwięki.

• #3 26 Wrz 2011 15:22
    kasia_2701
    Poziom 7  

Hmm, nie szumi, raczej warczy. Miałam 2 razy sytuację, że przy długiej pracy nagrzał się porządnie od spodu i wyłączył się sam.
    Przy instalacji nowego systemu gdy komputer uruchamia się ponownie, zatrzymał się jakby w miejscu - na ekranie było bardzo blade logo windows. Dopiero gdy go wyłączyłam i uruchomiłam ponownie po 15 minutach włączył się normalnie.

• #4 26 Wrz 2011 15:38
    Bródka
    Poziom 39  

Całkiem możliwe ze wentylator jest do wymiany, jest już zużyty dlatego jest głośny i rzęzi, możliwe ze się zatrzymuje i laptop może sie przegrzewać, czyściłeś kiedykolwiek laptopa w srodku ?

Sprawdź temperatury innym programem np aida64, siw

• #5 26 Wrz 2011 15:46
    kasia_2701
    Poziom 7  

Nie czysciłam :) Mam go 3 lata, więc pewnie jest zakurzony - pytanie tylko, czy z czyszczeniem dam sobie sama radę i niczego nie zepsuję?

• #6 26 Wrz 2011 15:51
    Bródka
    Poziom 39  

Wybacz , odruch, więcej tu chłopów :)