logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki bojler elektryczny do ogrzewania CW i CO w mieszkaniu 43 m²?

loju 04 Paź 2011 10:54 3362 6
REKLAMA
  • #1 9991588
    loju
    Poziom 2  
    Witam,
    Jeśli chodzi o temat to jestem zielony. Postaram się krótko; kupiłem mieszkanie w bloku na parterze 2 pokoje z kuchnią 43 m. Jeśli chodzi ogrzewanie zastałem gotową instalację: pieco-kuchnia z wężownicą, bojler ok 100 l, pompa rotacyjna, jakiś zawór zwrotny, w kuchni kaloryfer żeberka i w pokojach grzejniki blaszane panele. Wszystko działa super pod warunkiem, że się pali drewnem lub węglem.
    Chce się umyć w ciepłej wodzie muszę napalić w kuchni. Zimą chwilowo nie będę tam mieszkał tylko czasami wpadał, to wszystko może pozamarzać. Co zrobić?
    Czy do tej instalacji można zastosować bojler elektryczny, jeśli tak to jaki? Proszę o radę, pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 9991649
    noel79
    Poziom 21  
    Ocena: 100
    A nie lepiej układ napełnić mieszanką wody z glikolem . To Ci na pewno nie zamarznie .Będziesz miał najszybciej i najtaniej ,bez przerabiania instalacji .
  • REKLAMA
  • #3 9991762
    loju
    Poziom 2  
    To raczej wykluczone, woda jest do mycia i ogrzewania z jednego źródła, ale oczywiście dziękuję za sugestię.
  • REKLAMA
  • #4 9993592
    noel79
    Poziom 21  
    Ja bym sie upierał .Jak masz bojler to w bojlerze masz tez wymiennik(wężownice) ciepła woda a woda z wężownicy w piecu .
  • REKLAMA
  • #5 9993645
    loju
    Poziom 2  
    No dobrze ale w dalszym ciągu nie będę miał ciepłej wody na żądanie...
  • #6 9993877
    noel79
    Poziom 21  
    To w końcu chcesz żeby nie zamarzło czy sie tam cały umyć . Do instalacji co zalej glikol, a jak wpadniesz na chwile to do mycia załóż sobie cos takiego
    Link
  • #7 10389916
    loju
    Poziom 2