Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką pralkę Wybrać do 1100 zł

Demoneo 04 Paź 2011 20:58 8002 6
  • #1 04 Paź 2011 20:58
    Demoneo
    Poziom 11  

Jaką moglibyście polecić pralkę w cenie do 1100 zł (może trochę przekroczyć)?

Jako że nie znam się w ogóle na pralkach :) to chciałbym zapytać która z tych poniższych (wybrałem pierwsze z brzegu z gazetek reklamowych) byłaby najlepsza?
    Pralka Mastercook PFD-1264
    Pralka Beko WMB 61242 PT
    Pralka Siemens WS10F27RPL,
    Electrolux EWF 106417 W
    Indesit IWD 7125
    SAMSUNG WF9602N5W
    BEKO WMB 61042 PT
    Pralka Bosch WLF20261PL
    BOSCH WAE 20164 PL
    Pralka GORENJE WS 50109 N
    WHIRLPOOL AWO/D 6204/D
    Whirlpool AWE 7730
    Polar PFL 1221/D
    Pralka Samsung WF 9602 N5W
    Pralka Whirlpool AWE 6519/P
    Amica AWE 510L
    Którą z powyższych pralek moglibyście polecić? A może w cenie do 1100 zł są jakieś inne ciekawe pralki? Czy spośród tych pralek które podałem odradzalibyście zakup którejś, bo np. jest wyraźnie słabsza od pozostałych?
    Nie mam jakichś specjalnych wymagań. No może, żeby pralka była wydajna - to znaczy ciągnęła mało prądu i mało wody :) No i żeby popracowała kilka dobrych lat, a nie po 2 miesiącach do naprawy :)

2 6
  • #2 04 Paź 2011 21:25
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

Jak na dwa lata, to wszystko jedno.
    Po gwarancji trzeba brać pod uwagę ceny części zamiennych (elektronika, łożyska w zbiornikach nierozbieralnych). Więcej niż pewne, że krótko po gwarancji coś padnie.
    Gdzieś kiedyś czytałem artykuł, że więcej głów siedzi i myśli nad tym, co zrobić aby dana rzecz zepsuła się zaraz po gwarancji i żeby kwota naprawy była wysoka - czyli żeby kupić nowe a nie naprawiać.

Tanie, brzydkie, nieekologiczne, hałaśliwe, bez bajerów, ale pierze i długo popierze. Stan z fotek zachwycający. (1850849084).

0
  • #3 05 Paź 2011 05:20
    aligator