Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ariston Genus 23 - części do tego kotła posiadam

poland 20 Paź 2011 14:37 2526 9
  • #1 20 Paź 2011 14:37
    poland
    Poziom 12  

    Witam!
    Posiadam częsci do w/w kotła.

    0 9
  • #2 28 Lis 2011 16:38
    HORACY2462
    Poziom 2  

    witam proszę podać jakiś kontakt bo będe potrzebował prawdo podobnie pompę,i zespół wodny.pozdrawiam i czekam.

    Proszę poprawić błędy pisowni
    mod - mirrzo

    0
  • #3 28 Lis 2011 19:00
    poland
    Poziom 12  

    Witam!
    Mój telefon: 662095709.
    Pozdrawiam.

    0
  • #4 30 Lis 2011 23:34
    HORACY2462
    Poziom 2  

    WITAM DZIĘKUJE ZA NUMER ZADZWONIĘ,JAK BĘDĘ WIEDZIAŁ CO MAM DO WYMIANY, BO PAN Z SERWISU ARISTON-A NIEMA POJĘCIA CO JEST, I ROBI TO JUŻ STRASZNIE DŁUGO 2 TYGODNIE, WIĘC SAM MUSZĘ ZACZĄĆ DZIAŁAĆ CHYBA.POZDRAWIAM.

    Proszę pilnie wyłączyć Caps Lock
    mod - mirrzo

    1
  • #5 01 Gru 2011 12:24
    poland
    Poziom 12  

    A jaka jest usterka?

    0
  • #6 02 Gru 2011 11:45
    kowal001
    Użytkownik obserwowany

    Ludzie, to nie czasy PRL-u... Po co kombinować części do kotła z niewiadomego źródła, skoro możesz kupić nowe na gwarancji w warszawskiem e-sklepie :) ?

    0
  • #7 02 Gru 2011 20:54
    DonRomano
    Poziom 33  

    kowal001 napisał:
    Ludzie, to nie czasy PRL-u... Po co kombinować części do kotła z niewiadomego źródła, skoro możesz kupić nowe na gwarancji w warszawskiem e-sklepie :) ?

    Bo mogę, bo lubię, bo chcę, bo może ktoś ma na zbyciu i potrzebuje pieniędzy albo jeszcze tysiąc różnych innych powodów.
    A Tobie kolego g...o do tego.
    Kupuj gdzie chcesz.

    0
  • #8 03 Gru 2011 18:15
    HORACY2462
    Poziom 2  

    Prawda.A w piecu nie mam ciepłej wody,ale ogrzewanie chodzi,serwisant wymienił membranę i poczyścił wszystko ale dał sobie chyba spokój bo nawet nie dzwoni..wysyłam zdjęcia na maila.

    0
  • #9 13 Gru 2011 18:37
    kowal001
    Użytkownik obserwowany

    HORACY2462 napisał:
    ...TO JUŻ STRASZNIE DŁUGO 2 TYGODNIE, WIĘC SAM MUSZĘ ZACZĄĆ DZIAŁAĆ CHYBA.POZDRAWIAM.

    Proszę pilnie wyłączyć Caps Lock
    mod - mirrzo

    DonRomano napisał:
    kowal001 napisał:
    Ludzie, to nie czasy PRL-u... Po co kombinować części do kotła z niewiadomego źródła, skoro możesz kupić nowe na gwarancji w warszawskiem e-sklepie :) ?

    ... A Tobie kolego g...o do tego.
    Kupuj gdzie chcesz.


    No to życzę DonRomano udanych g.... zakupów. Jak dla ciebie nie kolego, tylko proszę pana.

    HORACY2462 napisał:
    Prawda.A w piecu nie mam ciepłej wody,ale ogrzewanie chodzi,serwisant wymienił membranę i poczyścił wszystko ale dał sobie chyba spokój bo nawet nie dzwoni..wysyłam zdjęcia na maila.


    Jeśli jesteś niezadowolony z pracy serwisanta nie wiesz, czy ma autoryzację - pewność szkoleń - korzystaj z usług autoryzowanych z listy producenta http://www.aristonheating.pl/services/aps.php

    Moderowany przez mirrzo:

    Usunąłem linki reklamowe

    0
  • #10 11 Gru 2012 11:06
    poland
    Poziom 12  

    Nieaktualne, temat zamykam.

    0