logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Grafika inżynierska. Nie do końca rozumiem zadania.

Patrick923 23 Paź 2011 02:52 2257 2
REKLAMA
  • #1 10055719
    Patrick923
    Poziom 1  
    Witam!

Jestem studentem I-go roku biotechnologii i właśnie mam do rozwiązania takie zadanie z grafiki inżynierskiej:
    Dane są rzuty trójkąta ABC. Na płaszczyźnie tego trójkąta leży punkt D, którego rzut pionowy jest dany. Znajdź jego rzut poziomy.
    Przesyłam obrazek z dwoma trójkątami:
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

Jeśli ktoś umiałby mi pomóc w rozwiązaniu tego zadania, to byłbym bardzo wdzięczny, gdyż mamy takiego profesora, który na wykładach uczy nas teorii, a wszystkie rysunki musimy wykonywać sami. Próbowałem już to jakoś rozwiązać, ale nie za bardzo mi to wyszło( nie będę ukrywał, że wolę biologię i chemię od tego przedmiotu).

Z góry dziękuję za pomoc.
    Załączniki: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #2 10055835
    Quarz
    Poziom 43  
    Ocena: 629
    Patrick923 napisał:
    Witam!

Jestem studentem I-go roku biotechnologii i właśnie mam do rozwiązania takie zadanie z grafiki inżynierskiej:
    Dane są rzuty trójkąta ABC. Na płaszczyźnie tego trójkąta leży punkt D, którego rzut pionowy jest dany. Znajdź jego rzut poziomy.
    Przesyłam obrazek z dwoma trójkątami:

Jeśli ktoś umiałby mi pomóc w rozwiązaniu tego zadania, to byłbym bardzo wdzięczny, gdyż mamy takiego profesora, który na wykładach uczy nas teorii, a wszystkie rysunki musimy wykonywać sami. Próbowałem już to jakoś rozwiązać, ale nie za bardzo mi to wyszło( nie będę ukrywał, że wolę biologię i chemię od tego przedmiotu).

Z góry dziękuję za pomoc.