logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować zdalnie sterowany pojazd z kamerą Wi-Fi? Literatura i porady

ka_3 06 Lis 2011 11:52 2443 5
REKLAMA
  • #1 10107671
    ka_3
    Poziom 16  
    Ocena: 18
    Witam , studiuję AiR, i moim marzeniem jest zbudowanie robota i jego zaprogramowanie. Mój pomysł jest taki aby zbudować sobie robota, a raczej pojazd zdalnie sterowany któym będe mógł sterować za pomocą komputera, komunikacja będzie odbywała się przez wi-fi, myślę też żeby zamontować w nim kamerę, która będzie przysyłała obraz do komputera. Taki mam projekt, któy pewnie ulegnie zmianie. Mam do Was pytanie czy trudno coś takiego zrobić, narazie nie mam żadnego pojęcia o tym, ale w drugim semestrze będe miał już jakieś przedmioty kierunkowe, które myślę, że choć trochę mi pomogą w tym. Czy możecie mi podać jakąś litaraturę, czasopisma, o tematyce robotów, a raczej zabawek-robotów?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 10107811
    adas597
    Poziom 10  
    Zbudowanie robota może i nie jest trudne, ale wszystko zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Musisz odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań :
    -jakie posiadasz podstawy w zakresie programowania mikroprocesorów
    -jakie posiadasz podstawy w zakresie budowy mikroprocesorów
    -jakie posiadasz podstawy z zakresu mechanika