logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Toshiba Satellite L300D - brak obrazu po włączeniu, diody i wentylator działają

Hedrox 04 Sty 2012 21:14 4112 7
  • #1 10349265
    Hedrox
    Poziom 2  
    Witam.
    Mam problem z moim laptopem i jako iż nie znam się na takich rzeczach, postanowiłam najpierw spróbować tutaj, jeśli nic z tego nie wyniknie to oddam go do naprawy oczywiście.
    Problem jest taki, iż mam laptop w.w. modelu. Kiedy naciskam przycisk power, świecą się wszystkie diody, które powinny, chodzi wentylator, ale nie ma obrazu. Resetowanie go nic nie daje. Laptop tak jakby działał, ale bez obrazu. Jeśli ktoś wie, jak można to naprawić proszę o odpowiedź.
    Z góry dziękuję.
  • Pomocny post
    #2 10349675
    zatronik1
    Poziom 25  
    Ocena: 74
    Przy braku doświadczenia możesz sprawdzić tylko podstawowe sprawy jak np. Ram. Sprawdź też czy jest może obraz na monitorze zew. Napisz też czy ładuje sie system .
  • #3 10361495
    Hedrox
    Poziom 2  
    Z RAM chyba wszystko ok, system się nie ładuje, a monitor zewn. nie wiem jak sprawdzić. Mam jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwość podłączenia dysku twardego z laptopa do normalnego PC? Chodzi mi o to, że nie chciałabym stracić niektórych plików na moim komputerze i się tego obawiam.
  • Pomocny post
    #4 10363919
    ferguson6600
    Poziom 21  
    Ocena: 201
    Podłącz laptopa pod zwykły monitor i wciśnij fn-f5, przerzucisz obraz na zewnętrzny monitor, podepnij pędraka i zgraj dane.
  • Pomocny post
    #5 10363975
    artaa
    Poziom 43  
    Ocena: 1698
    Hedrox napisał:
    czy jest możliwość podłączenia dysku twardego z laptopa do normalnego PC?

TAK.
  • #6 10367620
    Hedrox
    Poziom 2