Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

alternator valeo 021 903 026 L

09 Sty 2012 17:54 4467 16
  • Poziom 16  
    witam alternator jak w temacie valeo 021 903 026 L 12v 180a i prosba o podpowiedz złacza w kostce sa oznaczone dfm i com czy w pasacie 3c odeszli od wzbudzenia tradycyjnego i jak go sprawdzic na stole jezeli nie zarówka co za sygnał wystepuje na złaczu com


    https://obrazki.elektroda.pl/6969757400_1326128009.jpg

    dziekuje za odpowiedz
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Jest szansa że wzbudzi się na obrotach, co do wzbudzenia na stole nie ma możliwości.
    Bynajmniej ja nie słyszałem, no chyba że kolega ambitny i zbuduje takie urządzonko z Borta z tego 3c.
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    COM masa DFM + wzbudzenia .Czy to możne diesel 1.9 z 96 r ??
  • Poziom 24  
    Nawet jeśli Alternator jest wzbudzany przez ECU to na goło na stole wystarczy żarówka .
  • Poziom 40  
    Proszę zrób zdjęcie/filmik jak go żarówką wzbudzisz.
  • Moderator na urlopie...
    decybel91 napisał:
    DFM, sygnał pwn z Boedentza.

    A to nie jest przypadkiem wyjściowy sygnał do sterownika jak jest obciążony alternator? Mi się wydaje, że nawet jeśli nie będzie to zapięte (DFM), to altek i tak powinien ładować.
  • Poziom 37  
    Te valeo to mają porąbane...
    COM = L = D+ lampka
    DFM = DF = W obrotomierz lub ECU i to chyba tyle.
  • Poziom 16  
    witam dziekuje kolegom za zainteresowanie tematem dfm to jest kontrola obciazenia sledzenie a com to raczej nie jest L czyli lamka alternator na stole z płyna regulacja sie nie wzbudza sam nawet na obrotach czyli pozostaje włozenie do auta albo pociagniecie kabelków ze stołu do instalacji auta


    achaq nie jest to altek z 96roku



    dfm to raczej nie sygnał fazy w
  • Poziom 37  
    Bo to Passat po 2006, już znalazłem :D
    Wtyczka pasuje do starszych VW, funkcje już nie. Natomiast te oznaczenia były w Valeo innej serii i to właśnie oznaczały.
  • Poziom 16  
    czyli nie ma opcji sprawdzenia na stole wzbudzajac przz zarówke do 15
    jak poza podłaczeniem do auta mozna ten alternator testowac
  • Poziom 21  
    Nie mam katalogu i nie jestem pewny na 100%. Ale proponuję zrobić tak, 4500 obr/min i niech chwilkę pochodzi, a następnie obciążenie podać i wyłączyć i znów załączyć, może wejdzie w tryb awaryjny. I alternator może zacznie ładować, ale ręki uciąć nie dam. Jeden taki wynalazek udało mi się tak odpalić, pozdrawiam.
  • Poziom 16  
    a nie ma ktos czasem sciagnietego przebiegu z oscyloskopu tego wejscia
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Niech kolega spróbuje tak jak pisałem, chyba że nie ma opornic w maszynie, to żarówki w to miejsce.
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    I co ruszył alternator?
  • Poziom 16  
    ruszył po podpieciu do auta sprawdziłem poprawnosc na starym regulatorze z d+ a pózniej zakreciłem własciwy i do auta z nim było ok

    dziekuje za podpowiedzi wszystkim w temacie