Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak połączyć dwa komputery z windows 7 do gier multiplayer?

13 Sty 2012 10:39 6556 7
  • Poziom 8  
    Jak połączyć ze sobą dwa komputery z windows 7 w sieć tak aby można było na nich grać w gry multiplayer? Jeden komputer ma windows 7 ultimate a drugi windows 7 starter. Łączyłem je już przez kabel ethernet w grupę domową i działało ale jak je połączyć do gier?
  • Poziom 26  
    Witam.

    Potrzebna Ci jest skrętka internetowa typu cross-over (zamienione przewody we wtyczkach) i połączyć bezpośrednio 2 komputery. ;]
    Działa to jak sieć LAN tylko na 2 komputery.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 39  
    Nie trzeba crossa jeśli karty mają Auto MDI-MDIX, a skoro masz windowsa 7 można przypuszczać że i karty sieciowe 1Gbit wiec nawet zwykły kabel ci zadziała czyli 1:1
  • Poziom 8  
    Dokładnie nie wiem jaki mam kabel ale pisze na nim UTP unshielded twisted 4 pairs enhanced category 5 cable (stranded) Gembird UPC-5004E. Czy może być taki kabel? Co do kart sieciowych to jedna jest na pewno stara mniej więcej czasów pentium 4... a druga jest w netbooku samsung nc110. Po podłączeniu dwóch kompów ze sobą pojawia się napis niezidentyfikowane połączenie lokalne, czy to wystarczy żeby kompy się widziały podczas gry multiplayer np w quake 3 czy trzeba coś jeszcze konfigurować?
  • Poziom 39  
    Ustaw ręcznie IP

    1.

    ip 192.168.1.10
    maska 255.255.255.0

    2.
    ip 192.168.1.20
    maska 255.255.255.0

    Co do kabla to jeśli po podłączeniu i wpisaniu tych ip komputery sie nie widzą mam tu na myśli np skanowanie lan w grze lub połączenie z drugim komputerem po jego adresie ip (wpisujesz w okienko windowsa na pasku adresu \\192.168.1.20 lub 10) to potrzebujesz kabla krosowanego

    Karta w twoim netbooku jest 100Mbit wiec może ale nie musi mieć autokrosowania

    P.S. Windows 7 na komputerze z czasów P4 to trochę mało wydajnie chodzi co nie ?
  • Poziom 10  
    Mam jedno dodatkowe pytanko. Połączyłem ze sobą dwa laptopy kablem krosowanym. Na jednym z nich jest Win XP, a na drugim Win 7. Mimo iż kabel jest króciutki i na 90 % OK to laptopy nie pingują. Ustawiłem im adresy 192.168.0.1 ; 192.168.0.2 i maskę 255.255.255.0 Po podłączeniu na pasku zadań widzę ikonę symbolizującą łączenie, a po odłączeniu komunikat "Kabel sieciowy jest odłączony". We właściwościach połączenia lokalnego mam zaznaczone wszystkie opcje na aktywne - na jednym i drugim komputerze. Czy jedynym powodem takich problemów może być kabel czy powinienem sprawdzić coś jeszcze?
  • Poziom 39  
    Zapora windowsa i te wgranie z antywirusami
  • Poziom 10  
    Po wyłączeniu zapory na obu komputerach od razu uzyskałem obustronne pingowanie - brawo Bródka ;) Następny krok aby przy tym połączeniu korzystać z neta to WŁĄCZENIE zapory i w ustawieniach zaawansowanych wyłączenie jej tylko dla mojego połączenia lokalnego. Na XP się udało i pingowanie dalej spoko tylko na 7 nie mogę znaleźć podobnej opcji. Będę wdzięczny za pomoc. Nie chciałbym zostawiać w takim stanie żadnego z lapków.